فینگرفود چیست؟ معرفی انواع فینگرفود

فینگرفود چیست؟ معرفی انواع فینگرفود

This post is also available in: فارسی

فینگرفود ها نوعی از پیش غذا یا میان وعده و… هستند. که به تازگی در میان ایرانیان بسیار ترند شده است. از این سبک غذا در جشن تولد ها، جشن تکلیف و جشن دندانی و نامزدی و … استفاده میکنند. سعی کردیم در این مطلب با کمک بهترین رستوران در رشت در خصوص اینکه فینگرفود چیست؟ اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. و به معرفی انواع فینگرفود میپردازیم.

فینگرفود چیست؟

برای درک بهتر معنای فینگرفود فینگر فود را به دو واژه تقیسیم میکنیم. finger به معنای انگشت و food به معنای غذای در واقع معنای فینگرفود (fingerfood) یعنی غذای انگشتی. از این رو فینگر فود در واقع به غذاهایی است. که در ابعاد کوچک تهیه میشود. هر غذایی که بتوان به راحتی و بدون نیاز قاشق و کارد و چنگال با انگشت خورد یک نوع فینگرفود است.

تاریخچه فینگرفود

از زمانی که کافه ها در آمریکا رونق گرفتند. کافه چی ها به دنبال خلق ایده ای نو برای جذب مشتری برای کافه های خود بودند. تا اینکه به بیان بهترین رستوران در رشت در سال 1319 اقدام به تهیه خوراکی های خوشمزه که به عنوان پیش غذای و میان وعده مناسب بودند، کردند. برای مصرف آن ها نیازی به تشریفاتی خاص نبود. فینگرفود ها از همان موقع در کافه های آمریکا پا گذاشتند. این غذای خوشمزه به سرعت به کشور های اروپایی رسید. به طوری که حتی به عنوان غذای اصلی هم سرو شدند.

انواع فینگرفود چیست؟

فینگر فود های انواع مختلفی دارند. و میتوان گفت که یان غذای خوشمزه دنیای بسیار گسترده ای دارد. از جمله این فینگرفود ها میتوان به انواع کوکو ها، انواع غذا ها با بادمجان، ته چین مرغ، سوشی ها، پاستاها، الویه، مرغ سوخاری، همبرگر های کوچک با نان های ریز، کوفته های ریز با نان، انواع سالاد میوه در سیخ های چوبی، انواع ساندویچ با نان تست یا معمولی، انواع رول ها و کاناپه با نون و پنیر و سبزی یا انواع ماست چکیده و سبزیجات، انواع پیتزا های انگشتی، انواع غذا ها درون تخم مرغ آب پز اشاره کرد.

فینگرفود چیست؟ معرفی انواع فینگرفود

معمولا در مهمانی‌ها چه تعداد فینگرفود باید سرو شود؟

همانطور که در میهمانی هایتان هرچه تعداد میهمان بیشتر باشد. حجم غذایتان را بیشتر خواهید کرد. در سرو فینگرفود هم هر چه تعداد میهمان بیشتر باشد. بهتر است که تعداد تنوع فینگرفود شما هم بیشتر شود. برای درک بهتر این مطلب بهترین رستوران در رشت فرمولی در اختیارتان قرار خواهد داد. تا بتوانید به سادگی تعداد تنوع فینگرفود برای مهمانی خود را تشخیص دهید.

  • برای 10 تا 12 مهمان: 8 مدل
  • تا 25 مهمان: 10 مدل
  • برای 50مهمان: 13 مدل

زمان تهیه و سرو فینگرفود

به طور معمول فینگرفود ها در 2 زمان پخت میشوند. به همین دلیل بهترین گزینه برای افرادی است. که زمان کافی برای پخت غذای میهمانی ندارند و یا شاغل هستند. برای مثال سالاد اولویه یک فینگر فود سرد است. که میتوان آن را در قالب یا بین نان تست تزئین کرد و در یخچال نگهداری کرد. و یا فینگرفود گرم مثل رولت مرغ را میتوان مواد اولیه آن را در زمان اولیه تهیه کرد. بعد از ورود میهمانان سینی های نیمه آماده را در فر قرار داد. و به صورت گرم و داغ سرو کرد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

فواید و طرز تهیه سالاد اندونزی
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی
خواص شلغم و طرز تهیه آش شلغم به روش رستورانی
طرز تهیه انواع بورانی معروف و خوشمزه
خواص و طرز تهیه یتیمچه ساده و خوشمزه
معرفی اوتمیل و فواید غذایی آن
طرز تهیه میوه خشک در خانه و فواید آن
برای رژیم لاغری نان بهتر است یا برنج؟
طرز تهیه سوپ شیر و قارچ و فواید آن
طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه
آموزش سبزی پلو با تن ماهی یا پلوتن
تهیه املت ایتالیایی یا فریتاتا به روش رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید