طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی

طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی

This post is also available in: فارسی

یکی از غذاهایی که اخیرا بسیار ترند شده کیک مرغ است. کیک مرغ از آن دسته غذاهایی است. که هرکسی بعد از یکبار امتحان، آن را به شدت میپسندد. این غذا برای مهمانی ها و مجالس شما گزینه بسیار مناسبی است. با بهترین رستوران در رشت همراه باشید. تا آموزش و طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی را با فوت و فن هایش در اختیارتان قرار دهد.

مواد لازم برای تهیه کیک مرغ

برای تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی به نان تست، سینه مرغ، سس مایونز، ماست چکیده، گردوی خرد شده، پیازچه، جعفری، خیارشور، نمک و فلفل نیاز است.

مراحل طرز تهیه کیک مرغ

در مرحله اول برای تهیه کیک مرغ خوشمزه باید مرغ را به خوبی آبپز کنید. بعد از آنکه مرغ به خوبی پخته شد. باید آن را به صورت ریش ریش در آوریم. سپس باید پیازچه و جعفری را به خوبی خرد کنیم. و با ماست، سس مایونز، گردوی نیم کوب شده، نمک و فلفل مخلوط کنیم. و در نهایت این مواد را با مرغ خرد شده ترکیب کنید. سپس باید خیارشور را به صورت نگینی خرد کنید. و به ترکیبات دیگر اضافه کنید. و به خوبی مخلوط کنید.

مرحله دوم

در این مراحله از تهیه کیک مرغ رستورانی پس از تهیه مواد میانی کیک باید آن را به صورت لایه لایه میان نانا های تست قرار دهید. برای اینکار حاشیه های نان تست را جدا کنید. ظرف مد نظرتان را انتخاب کنید. در کف ظرف یک لایه نان تست را قرار دهید. سپس موادی که تهیه کردید را روی نان تست بریزید. و آن صاف و یکدست روی سطح نان پخش کنید. بعد از پخش مواد میانی کیک مرغ به صورت یکسان و صاف کردن مجدد باید یک لایه دیگر نان تست روی موادتان قرار دهید. این کا را باید تا اتمام مواد ادامه دهید. و به لایه های کیکتان اضافه کنید.

مرحله پایانی

طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی

در مرحله پایانی تهیه کیک مرغ میتوانید روی نان تست را با سس بپوشانید. و یا با همان مواد میانی با لیسک یا چاقو به صورت خامه کشی روی نان تست را بپوشانید. در نهایت باید با سلفون روی ظرف را بپوشانید. و آن را به مدت دو ساعت داخل یخچال قرار دهید. تا مواد جذب نان تست شود. بهترین رستوران در رشت برای تزیین این کیک مرغ خوشمزه پیشنهاد میکند. از انواع مواد و سبزیجات استفاده کنید. میتوانید از هویج رنده شده، کنسرو ذرت، خیارشور، تربچه، گوجه گیلاسی استفاده کنید. میتوانید برای جلوگیری از اصراف دور نان تست را در ابتدا جدا کردید را با آسیاب خوب خورد کنید. و در نهایت به صورت پودر سوخاری آن را روی کیک مرغتان بریزید. ترکیب جذابی را به کیکتان خواهد داد. نوش جانتان!


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

طرز تهیه میوه خشک در خانه و فواید آن
تهیه املت ایتالیایی یا فریتاتا به روش رستورانی
آموزش سبزی پلو با تن ماهی یا پلوتن
معرفی فینگرفودهای ساده و خوشمزه
طرز تهیه سوپ شیر و قارچ و فواید آن
طرز تهیه انواع بورانی معروف و خوشمزه
خواص شلغم و طرز تهیه آش شلغم به روش رستورانی
خواص و طرز تهیه یتیمچه ساده و خوشمزه
نرگسی رژیمی و فواید آن برای بدن
فینگرفود چیست؟ معرفی انواع فینگرفود
طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه
برای رژیم لاغری نان بهتر است یا برنج؟

دیدگاهتان را بنویسید