طرز تهیه سوپ شیر و قارچ و فواید آن

طرز تهیه سوپ شیر و قارچ  و فواید آن

This post is also available in: فارسی

سوپ شیرو قارچ یکی از پیش غذاهای بسیار خوشمزه و پر خاصیت است. که حتی میتوانید آن را جایگزین غذای اصلیتان کنید. این غذای خوشمزه فواید بسیاری دارد. در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. اگر دوست دارید در میهمانی و مجالستان پیش غذایی خوشمزه و پر خاصیت و البته رژیمی داشته باشید. در ادامه مطلب با بهترین رستوران در رشت همراه باشید. تا طرز تهیه سوپ و شیر و قارچ و تمامی فوت و فن های رستورانی آن را در اختیارتان قرار دهد.

خواص سوپ شیر

همانطور که از نام این سوپ پیداست. مواد اصلی این سوپ شیر و قارچ است. بیشتر خواصی که این سوپ دارد. برگرفته از شیر آن است. از جمله این خاصیت ها میتوان به مقادیر بالای کلسیم برای استخوان سازی، خاصیت نرم کنندگی، کاهش سرطان روده به دلیل مقادیر بالای فیبر، کاهش کلسترول بدن، جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی و جلوگیری از ابتلا به دیابت اشاره کرد. این ها تنها چند مورد از خاصیت این سوپ است که به آن پرداختیم.

طرز تهیه سوپ شیر و قارچ

موادی که برای تهیه این سوپ نیاز داریم. شامل شیر، گوشت مرغ، جو پرک، هویج، آرد سفید، کره، خامه، جعفری، قارچ، آبلیمو ترش، نمک و فلفل سیاه است.

طرز تهیه سوپ شیر و قارچ  و فواید آن

طرز تهیه

در مرحله اول تهیه سوپ شیر و قارچ باید ابتدا کره را داخل یک قابلمه مناسب بریزید، بعد از آن قابلمه را روی حرارت قرار دهید. تا کره ذوب شود. در همین حین قارچ را به صورت ورقه ای خرد کرده و به قابلمه اضافه کنید. و اجازه دهید که آب اضافی قارچ کشیده شود. باید در این مرحله کمی آب لیمو ترش اضافه کنید. تا قارچ ها سیاه نشوند. سپس آرد را به قابلمه اضافه کنید.

مرحله دوم

در این مرحله آرد باید تفت داده شود. تا بوی خامی آن گرفته شود. سپس باید به آرامی و کم کم آب مرغ را اضافه کنید. و به خوبی هم بزنید. تا آرد گلوله نشود. در ادامه هویج رنده شده را اضافه کنید. در مرحله بعدی باید جو و شیر هم دمای محیط را به قابلمه اضافه کنید. باید به سوپ زمان بدهید. تا به خوبی جا بیفتد. درب قابلمه را باید به صورت نیمه باز بگذارید. و سوپ را هر چند دقیقه یک بار هم بزنید تا ته نگیرد.

مرحله پایانی

بعد از آن که جو به خوبی پخته شد. به آن مرغ پخته و ریش ریش شده را اضافه کنید. و سپس باید خامه را اضافه کنید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند. حتما قبل اضافه کردن خامه آن را با مقداری آب سوپ در یک ظرف جدا مخلوط کنید. و بعد مخلوط صاف و یکدست خامه را به سوپ اضافه کنید. در نهایت نمک و فلفل را به میزان لازم به سوپ خود اضافه کنید. در آخرین مرحله میتوانید جعفری های خورد شده را اضافه کنید. سوپ تان را میتوانید با کمی قارچ لیمو ترش و یا جعفری خورد شده تزئین کنید. سوپ قارچ و شیر شما آماده است. نوش جان!

فوت و فن های سوپ شیر و قارچ

هر غذایی فوت و فن ها و نکاتی دارد که در ادامه بهترین رستوران در رشت آن ها را بیان میکند.

  • بهتر است از شیر پرچرب استفاده کنید.
  • می توانید مرغ را حذف کنید. و فقط از عصاره مرغ استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید سوپتان کاملا رژیمی باشد. میتوانید خامه را حذف کنید.
  • در قابلمه باید در طول پخت نیمه باز باشد.
  • یکی از نکات مهم در تهیه این سوپ نبریدن شیر در هنگام پخت است. برای این موضوع باید شیر در دمای محیط باشد. سپس استفاده شود. و نباید مستقیم از یخچال بریزید.
  • در زمان جوشیدن سوپ، خامه را اضافه نکنید. در طول پخت این سوپ از حرارت ملایم استفاده کنید.
  • جوشیدن شیر در سوپ سبب بریدن شیر میشود.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

تهیه املت ایتالیایی یا فریتاتا به روش رستورانی
برای رژیم لاغری نان بهتر است یا برنج؟
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی
طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه
معرفی فینگرفودهای ساده و خوشمزه
فواید و طرز تهیه سالاد اندونزی
طرز تهیه انواع بورانی معروف و خوشمزه
فینگرفود چیست؟ معرفی انواع فینگرفود
طرز تهیه میوه خشک در خانه و فواید آن
آموزش سبزی پلو با تن ماهی یا پلوتن
نرگسی رژیمی و فواید آن برای بدن
خواص شلغم و طرز تهیه آش شلغم به روش رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید