فواید و طرز تهیه سالاد اندونزی

فواید و طرز تهیه سالاد اندونزی

This post is also available in: فارسی

سالاد اندونزی یکی از سالاد های پزطرفدار میان ایرانیان است. این سالاد فواید بسیار زیادی دارد. در ادامه بهترین رستوران در رشت فواید و طرز تهیه سالاد اندونزی رستورانی را در اختیارتان قرار خواهد داد. حتما برای بکیار این سالاد خوشمزه را امتحان کنید. سالاد اندونزی یکی از سالادهای بسیار معروف کشور اندونزی است.

فواید سالاد اندونزی

برخی از افراد این سالاد را سالادی سرشار از فیبرو پروتئین معرفی می کنند. در تهیه این سالاد از سبزیجات استفاده میشود. که سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. کلم قرمز از مواد غذایی سرشار از آنتی‌اکسیدانی است. که رادیکال‌های آزاد را که عامل اصلی سرطان است، در بدن از بین می‌برد. کلم قرمز یک ماده غذایی ضد‌سرطان است. بهترین رستوران در رشت پیشنهاد میکند. این سالاد را به برنامه غذاییتان اضافه کنید.

طرز تهیه رستورانی سالاد اندونزی

مواد لارم برای تهیه این سالاد

برای تهیه این سالاد به کلم برگ قرمز، کلم برگ سفید، کالباس، ذرت، نخود فرنگی، هویج، خیارشور، سس مایونز، ماست، آب لیمو ترش، نمک و فلفل سیاه نیاز دارد.

فواید و طرز تهیه سالاد اندونزی

طرز تهیه

در ابتدا باید کلم ها را به خوبی بشویید. به صورت رشته ای خرد کنید . و اجازه دهید تا آب اضافی شان به طور کامل خارج شود. در مرحله بعد خیار شور و هویج و کالباس را نیز مانند کلم برگ ها به صورت رشته ای یکدست خرد می کنیم. مخلوط کلم ها و خیارشور و هویج و کالباس را درون ظرفی میریزیم. و در ادامه ذرت و نخود فرنگی پخته شده را به مواد اضافه کرده و با هم ترکیب می کنیم. در نهایت باید سس مخصوص را به ظرف اضافه کنیم. برای تهیه سس باید ماست، سس مایونز، آب لیمو ترش، نمک و فلفل را به خولی ترکیب کنیم. و به محتویات درون ظرف اضافه کنیم. سالاد به خوبی مخلوط کنید. تا همه قسمت ها سالاد به سس آغشته شود. سالاد دلچسب و بی نظیرتان را نوش جان کنید.

نکات لازم

شما میتوانید به سالاد قارچ، کلم بروکلی اضافه کنید. حتی می‌ توانید از سیب‌زمینی پخته و نگینی‌ خردشده نیز استفاده کنید. هیچ محدویتی برای حذف و اضافه کردن سبزیجات وجود ندارد. همچنین میتوانید به جای استفاده از کالباس از سینه مرغ استفاده کنید. بعد از پختن مرغ آن را به صورت رشته ای در آورید. و به سالادتان اضافه کنید. بهترین رستوران در رشت پیشنهاد میکند. قبل از سرو سالاد را به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار دهید. و بعد سرو کنید.

کلام آخر

شما میتوانید از این سالاد خوشمزه به عنوان پیش غذا در مهمانی ها و مجالستان استفاده کنید. این سالاد را اکثر افراد میپسند. اگر در مصرف سس این سالاد زیاده روی نکنید. این سالاد به عنوان یک غذای اصلی برای افرادی که رژیم غذایی دارند هم مناسب است. این غذا سرشار از ویتامین و مواد معدنی است. به همین دلیل میتوان آن را یک جایگزین خوب برای یک وعده غذای کامل دانست.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی اوتمیل و فواید غذایی آن
خواص و طرز تهیه یتیمچه ساده و خوشمزه
طرز تهیه سوپ شیر و قارچ و فواید آن
فینگرفود چیست؟ معرفی انواع فینگرفود
برای رژیم لاغری نان بهتر است یا برنج؟
آموزش سبزی پلو با تن ماهی یا پلوتن
طرز تهیه انواع بورانی معروف و خوشمزه
خواص شلغم و طرز تهیه آش شلغم به روش رستورانی
طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه
طرز تهیه میوه خشک در خانه و فواید آن
تهیه املت ایتالیایی یا فریتاتا به روش رستورانی
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید