طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه

طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه

This post is also available in: فارسی

اگر به دنبال طرز تهیه یک غذای خوشمزه و درعین حال ساده و سریع هستید به شما ساندویچ مرغ را پیشنهاد میکنیم. این غذای خوشمزه و همه پسند هم به سادگی و در کمترین زمان آماده میشود. هم بسیار لذیذ است. در ادامه مطلب با بهترین رستوران در رشت همراه باشید تا طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه را در اختیارتان قرار دهد.

خواص مرغ

همانطور که میدانید پروتئین به ساخت و حفظ عضلات بدن، رشد و ترمیم بافت ها و افزایش حس سیری کمک می کند. و گفتنی است که مرغ سرشار از پروتئین است. افرادی که به رژیم سالم خوری پایبند هستند. ساندویچ مرغ یک گزینه مناسب است. سلنیوم موجود در مرغ در رژیم غذایی میزان آنتی اکسیدان های خون را افزایش می دهد. گوشت مرغ حاوی مقدار زیادی نیاسین (ویتامین B3) است. حال که با خواص مرغ آشنا شدید طرز تهیه ساندویچ مرغ را در اختیارتان قرار خواهیم داد. تا بتوانید به سادگی در خانه آن را تهیه کنید. و از سالم بودن آن مطمئن باشید.

طرز تهیه ساندویچ مرغ

طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده و خوشمزه

مواد لازمی که برای این ساندویچ باید تهیه کنید. شامل سینه مرغ، سیب زمینی تازه و کوچک، پیاز قرمز کوچک، پنیر موزارلای تازه ، سس مایونز، شاهی تازه، نان همبرگر، برگ های جعفری تازه، نمک و فلفل آسیاب شده، روغن زیتون میشود.

طرز تهیه

در ابتدا باید سینه مرغ را تکه تکه کرده و استخوان و پوست آن را درآورید و کمی بکوبید تا پهن و نازک شود. درون تابه کمی روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا روغن داغ شود. مرغ ها را داخل روغن ریخته و کمی نمک و فلفل بزنید و اجازه دهید دو طرف مرغ ها سرخ شده و بپزد. پس از سرخ شدن مرغ ها روی هر کدام یک ورق پنیر قرار داده و در تابه را ببندید تا پنیر آب شود. بهترین رستوران در رشت بیان میکند که در صورت تمایل میتوانید سیب زمینی و پیاز به صورت حلقه خرد کنید و داخل فر قرار دهید تا در هنگام سرو از آن ها استفاده کنید.

سرو ساندویچ مرغ

حالا نوبت سرو ساندویچ شماست. یک تکه نان را بردارید و سپس مرغ پخته شده که روی آن پنیر آب کردید. را روی آن قرار دهید. روی هر تکه مرغ لایه ای از سیب زمینی و پیاز کبابی قرار دهید. شاهی و جعفری را روی ترکیب مرغ و سیب زمینی بچینید. ساندویچ لذیذ و دلچسب شما آماده است. نوش جان.

نکات مهم

  • هیچ محدویتی برای استفاده از ادویه ندارید. شما میتوانید از هر ادویه که دوست دارید استفاده کنید.
  • به عنوان مخلفات ساندویچ می توانید از کاهو و گوجه فرنگی استفاده کنید.
  • می توانید ساندویچ مرغ را با نان تست یا نان باگت نیز تهیه کنید.
  • ساندویچ مرغ از غذاهایی است. که با سس های بسیار متنوعی تهیه می شود و هر کس می تواند در تهیه آن از سس مورد علاقه خود استفاده کند.
  • ساندویچ مرغ میتواند برای وعده ناهار یا شام محسوب شود.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

تهیه املت ایتالیایی یا فریتاتا به روش رستورانی
معرفی فینگرفودهای ساده و خوشمزه
معرفی اوتمیل و فواید غذایی آن
فینگرفود چیست؟ معرفی انواع فینگرفود
خواص و طرز تهیه یتیمچه ساده و خوشمزه
طرز تهیه میوه خشک در خانه و فواید آن
طرز تهیه انواع بورانی معروف و خوشمزه
خواص شلغم و طرز تهیه آش شلغم به روش رستورانی
فواید و طرز تهیه سالاد اندونزی
نرگسی رژیمی و فواید آن برای بدن
آموزش سبزی پلو با تن ماهی یا پلوتن
طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه و رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید