گوگل مپ چطور کار می‌کند؟ نکاتی کاربردی برای گردشگران

گوگل مپ چطور کار می‌کند؟ نکاتی کاربردی برای گردشگران

This post is also available in: فارسی

قطعا برای شما هم پیش آمده که رستوران یا فروشگاهی ببینید که نقشه گوگل آنرا نشان نمی‌دهد. اینجا این سوال مطرح می‌شود که آیا گوگل همه چیز که اطرافمان است را نشان می‌دهد؟ ما پس از جویا شدن ماجرا از یکی از نمایندگان گوگل متوجه شدیم که این طور نیست. او می‌گوید نتایج جستجوی محلی گوگل بر اساس مربوط بودن، فاصله و امتیاز آن در رابطه با علایق‌شخصی کاربر است.

الگوریتم‌های گوگل از این فاکتورها برای یافتن بهترین نتیجه برای کاربر استفاده می‌کنند. برای مثال فروشگاهی که از شما دور است ممکن است نیازمندی شما را بهتر از فروشگاه نزدیکتر برآورده کند. در نتیجه آن فروشگاه امتیاز بیشتری در نتایج جستجوی گوگل برای شما می‌گیرد. بنابراین همواره تمام چیزی که اطرافتان است را روی نقشه گوگل نخواهید دید. در این مقاله از رستوران رشت به چند نکته کاربردی برای استفاده بهتر از گوگل مپ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

مشاهده میزان ترافیک خیابان‌ها و وسایل حمل نقل عمومی

اگر شما هم برای رسیدن به مکانهای مدنظرتان مثل فرودگاه از حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنید این باید برایتان جالب باشد. گوگل به تازگی سرویسی معرفی کرده که به کمک آن شما حتی از میزان تاخیر و ترافیک حمل‌ونقل عمومی هم مطلع خواهید شد. اینگونه خواهید دانست اتوبوس یا مترو شما را دقیقا کی به مقصد می‌رساند. این سیستم اکنون در ۲۰۰ شهر بزرگ دنیا در دسترسی است.

آیا نگرانید که با چمدانتان در اتوبوس یا متروی شلوغ جا نشوید؟ این سرویس مشکل شما را هم حل کرده است. گوگل مپ اکنون میزان شلوغی و تراکم اتوبوس‌ها و متروها را هم به شما نشان خواهد داد.

لیست بسازید

به جای اینکه بخواهید از چند منبع برای انتخاب جایی برای غذا خوردن استفاده کنید راه دیگری هم هست. می‌توانید از قابلیت لیست گوگل مپ استفاده کنید. می‌توانید مکان‌های مورد علاقتان را در نقشه ذخیره و اشتراک گذاری کنید. سایر گردشگران نیز می‌توانند این لیست را ببینند و از آن استفاده کنند. این قابلیت به صورت آفلاین هم کار می‌کنند و برای آن نیاز به اتصال اینترنت نخواهید داشت.

تصمیم بگیرید که چه غذایی سفارش دهید

یک رستوران خوب محلی پیدا کرده‌اید اما نمی‌دانید چه غذایی سفارش دهید؟ می‌توانید از منوی غذا در گوگل مپ از غذای مخصوص رستوران آگاه شوید. همچنان در این قسمت می‌توانید نظرات سایرین در مورد این رستوران و غذاهایش را بخوانید. گوگل حتی این نظرات را به صورت خودکار برای شما ترجمه می‌کند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

میان وعده های مناسب کودکان
چند مورد از نکات مهم در انتخاب رستوران بین راهی
بهترین روش نگهداری انواع نان در منزل به همراه نکات مهم
راهکارهایی برای داشتن سفر کم هزینه
غار دربند رشی اولین سکونتگاه بشر در ایران
نحوه تشخیص زعفران اصل
چگونه در سفر حرفه ای عکاسی کنیم؟
معرفی چند مورد از بهترین هتل های رشت
چند نکته ایمنی برای سفر با دوچرخه
تزئین و دورچین مناسب برای انواع کباب های ایرانی
رشت شهر خلاق خوراک شناسی
شهر آستانه اشرفیه در گیلان

دیدگاهتان را بنویسید