طرز تهیه نان سیر و خواص شگفت انگیز سیر

طرز تهیه نان سیر و خواص شگفت انگیز سیر

This post is also available in: فارسی

سیر از انواع مواد غذایی پر خاصیت به شمار میرود. خواص شگفت انگیز سیر از دیرباز برای مردم ثابت شده به طوری که سیر را دارویی برای درمان بسیاری از بیماریها میدانستند. و امروزه نیز بسیاری از متخصصان و پزشکان مصرف سیر را توصیه میکنند. بهترین رستوران در رشت طرز تهیه نان سیر را در اختیارتان قرار میدهد. تا بتوانید با تهیه این خوراکی خوشمزه از خواص شگفت انگیز سیر بهره ببرید.

خواص شگفت انگیز سیر از نظر بهترین رستوران در رشت

در ابتدا بهتر است قبل از اینکه طرز تهیه نان سیر را در اختیارتان قرار دهیم. به ارزش غذایی سیر و خواص آن بپردازیم. سیر حاوی مقدار زیادی ویتامین ث، ویتامین ب6، فسفر، منگنز، روی، کلسیم، آهن ،ویتامین، اسید پانتوتنیک، کربوهیدرات و مقدار کمی پروتئین است. البته بهترین رستوران در رشت بیان میکند. که سیر سرشار از موادی کمیاب همچون ید، کلر، گوگرد و آلیسین نیز است.

طرز تهیه نان سیر و خواص شگفت انگیز سیر از نظر بهترین رستوران در رشت

از مهم ترین خواص سیر بهترین رستوران در رشت به تقویت سیستم ایمنی، کمک به کاهش فشار خون، کمک به کاهش سطح کلسترول، کمک به پیشگیری سرطان، خاصیت آنتی بیوتیک، پیشگیری سیر از آلزایمر و زوال عقل، بهبود عملکرد ورزشی، درمان یبوست، درمان عفونت چشم، لاغری و کاهش وزن، درمان گوش درد، درمان سردرد و سینوزیت، درمان دندان درد، درمان سنگ کلیه، خواص سیر در رشد مو اشاره دارد.

در کنار خواص سیر مضراتی نیز برای آن وجود دارد. که باید به آن اشاره کنیم. بهترین رستوران در رشت از مضرات سیر به مشکلات گوارشی، مسمومیت های کبدی و بوی بد دهان اشاره میکند.

مواد لازم برای تهیه نان سیر

برای تهیه نان سیر شما به ۶ برش نان تست، ۳ قاشق غذاخوری کره، ۳ عدد سیر، ۱ فنجان پنیر پیتزا، ۱ قاشق غذاخوری جعفری، ۳/۴ قاشق غذاخوری پونه، نمک و فلفل به‌اندازه لازم نیاز دارید.

طرز تهیه نان سیر

طرز تهیه نان سیر و خواص شگفت انگیز سیر

برای تهیه نان سیر شما باید از فر استفاده کنید. از این رو بهترین رسوران در رشت توصیه میکند. قبل از شروع هرکاری در ابتدا فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن کنید. تا به خوبی گرم شود. در مرحله بعدی باید بوته های سیر را پوست کنده و از وسط برش دهید. روی سیر را روغن بمالید. و در ماهیتابه تفت دهید. بعد از آن که سیر طعم روغن گرفت و عطر آن بلند شد. کره را در ظرف بریزید نمک و فلفل و جعفری خرد شده را نیز به آن اضافه کنید و خوب ترکیب کنید. در نهایت باید سیر تفت داده شده را با ترکیب کره اضافه کنید. تا با مواد به خوبی مخلوط شود.

حالا زمان آن است که روی هر برش نان تست کمی از مخلوط کره، سیر، جعفری، نمک و فلفل را بریزید و به خوبی پخش کنید. در نهایت سینی فر را برای چیدن نان ها چرب کنید. و در نهایت باید به نان ها 5 دقیقه زمان بدهید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند. بهترین زمان برای اضافه کردن پنیر پیتزای زمانی است. که نان ها طلایی شدند. بعد از اضافه کردن پنیر پیتزا 2 تا 3 دقیقه مجدد نان را درون فر قرار دهید. بعد از آب شدن پنیر پیتزا نان سیر خوشمزه شما آماده است.

نکات طلایی تهیه نان سیر

  • اگر از تهیه نان سیر به دلیل نداشتن فر صرف نظر کردید. باید بگوییم میتوانید این غذای خوشمزه را در بدون فر نیز آماده کنید. فقط کافیست ماهیتابه را روی حرارت بگذارید. آن را به خوبی گرم کنید. و وقتی داغ شد. حرارت گاز را کم کنید. در نهایت داخل ماهیتابه نان ها را بچینید. و بعد برشته شدن نان سیر و در نهایت آب شدن پنیر پیتزا نان سیر شما آماده است.
  • اگر میخواهید نان سیرتان خوشمزه شود. از سیر به اندازه کافی استفاده کنید. و در استفاده از آن قناعت نکنید.
  • بهترین رستوران در رشت بیان میکند. مسلما سیری که برای نان سیر استفاده میکنید هر چه تازه تر باشد. نان سیر شما خوشمزه تر خواهد شد.

رستوران گردشگری ریژان، بهترین رستوران در رشت طرز تهیه نان سیر را در اختیارتان قرار داد. تا بتوانید به سادگی و در عرض 15 دقیقه نان سیر خوشمزه ای را آماده کنید. و از خواص بینظیر سیر بهره ببرید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

غذاهایی که می توانیم با گوشت چرخ کرده تهیه کنیم
روش تهیه چای لاته با طعمی بی نظیر
دستور پخت چند نوع غذا با لوبیا سبز
پلو دنده کباب اصیل کرمانشاهی در بهترین رستوران رشت
مواد غذایی آلرژی زا و نشانه های آن ها
طرز تهیه سس پنیر رستورانی
آموزش تهیه چغرتمه گیلانی به روش رستورانی
روش تهیه فوتوچینی ایتالیایی با سس آلفردو
اصول آشپزی بدون مصرف روغن
جاذبه های گردشگری سیاهکل بهشت روی زمین
معرفی غارهای جذاب و دیدنی ایران
چند توصیه برای اقامت در هتل ها در دوران کرونا

دیدگاهتان را بنویسید