میان وعده های مناسب کودکان

میان وعده های مناسب کودکان

This post is also available in: فارسی

توجه به تغذیه کودکان یکی از وظایف مهم والدین است. که و والدین به آن بسیار اهمیت میدهند. چرا که کودک در به طور مداوم در حال رشد است. و برای این رشد نیاز به تامین انرژی دارد. این انرژی را تغذیه کودک تامین کند. از این رو بهترین رستوران در رشت میان وعده های مناسب کودکان را به شما معرفی خواهد کرد. تا بتوانید میان وعده مناسب برای کودکتان را آماده کنید.

5 مورد از میان وعده های مناسب کودکان

اسموتی ها

یکی از میان وعده های مناسب کودکان که حتی بزرگسالان نیز به آن علاقه نشان میدهند. اسموتی ها هستند. اسموتی ها بسیار پر طرفداران اند و کودکان به راحتی آن را قبول میکنند و میپسندند. برای تهیه اسموتی بهترین رستوران در رشت بیان میکند. میتوانید از ماستِ وانیلی کم چرب، آب‌میوه‌ی طبیعی و موز به عنوان پایه‌ی اسموتی استفاده کنید. و سپس ترکیبی از میوه‌های تازه یا فریز‌ شده را به آن اضافه کنید.

بهترین جایگزین چیپس و پفک

یکی از نگرانی های والدین علاقه کودکشان به چیپس و پفک است.  پاپ کورن بهترین جایگزین برای چیپس و پفک است. خوردن پاک کورن علاوه بر اینکه ضرری ندارد. موجب استحکام استخوانها، عضلات و پوست شده و به هضم غذا کمک میکند. و همینطور برای دندانهای انسان نیز مفید است. سیب زمینی ها سرشار از ویتامین‌های A، B6، C و اسید فولیک هستند. از این رو سیب زمینی های شیرن هم میتوانند جایگزین مناسبی برای چیپس شوند.

میان وعده های مناسب کودکان

انواع ماکارونی

ماکارونی یا پاستا جزو میان وعده هایی است. که اکثر کودکان عاشق آن هستند. پاستا منبعی از کربوهیدرات و سرشار از پروتئین و فیبر است. در تهیه پاستا تنوع بسیار زیادی میتوان ایجاد کرد. برای مثال بهترین رستوران در رشت پیشنهاد میکند. که نیم‌فنجان از پاستای پخته شده را همراه سبزیجات پخته شده، مرغ یا سس گوجه فرنگی در مایکروفر قرار دهید. طعلم دلچسب و بی نظیر این پاستا حتما کودک دلبندتان را شیفته خود میکند.

ماست

ماست یکی دیگر از میان وعده های مناسب کودکان است. که بزرگسالان هم به آن علاقه زیادی نشان میدهند. ترکیب کردن ماست با سبزیجات، میوه های تازه یا کراکر های سبوس دار و .. میتواند یک میان وعده مناسب برای شما و کودک دلبندتان باشد. شما میتوانید با ترکیب کردن ماست با سبزیجات، میوه های تازه یا کراکرهای سبوس دار و دیگر اقلام میان وعده ای مناسب برای کودک دلبندتان آماده کنید. آب دوغ خیار که یک میان وعده اصیل ایرانی است. جرو میان وعده های مناسب کودکان و بزرگسالان قرار دارد.

کره بادام زمینی

حتما شما هم درباره فواید زیاد کره بادام زمینی شنیده باشید. کره بادام زمینی منبع ویتامین E، پیشگیری از بیماری قلبی، سرطان، اختلالات بینایی و زوال عقلی موثر است. همچنین منبع فولیک اسید و پتاسیم و بهبود دهنده سیستم ایمنی بدن است. شما می توانید کره بادام زمینی را روی انواع میوه بمالید. و به کودک دلبندتان بدهید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی زیباترین آبشارهای ایران (1)
بهترین نحوه سرویس دهی و سرو غذا در رستوران
گوگل مپ چطور کار می‌کند؟ نکاتی کاربردی برای گردشگران
روستای داماش طبیعت بکر گیلان
مهمترین ویژگی هایی که یک رستوران خوب باید داشته باشد
طرز تهیه کتلت سویا و خواص سویا گوشتی
رشت شهر خلاق خوراک شناسی
طبیعت زیبای چابکسر گیلان
خوشمزه ترین غذاهای دنیا متعلق به کدام کشورها هستند؟
روش های مناسب برای افزایش وزن سالم و اصولی
جاذبه های گردشگری سیاهکل بهشت روی زمین
راهکارهایی برای داشتن سفر کم هزینه

دیدگاهتان را بنویسید