چند نکته برای رستوران رفتن به همراه کودکان

چند نکته برای رستوران رفتن به همراه کودکان

This post is also available in: English فارسی العربية

چند نکته برای رستوران رفتن به همراه کودکان

رستوران رفتن به همراه کودکان باید همراه با برنامه ریزی باشد تا سبب ایجاد آزار برای شما نشود. به همراه داشتن کودکان در محیط هایی همچون رستوران که معمولا در آن صدای دل نشین موسیقی طنین انداز شده، به‌ نوعی شبیه به یک هنجارشکنی اجتماعی به نظر می‌رسد.

ممکن است رفتار کودکان به گونه ای باشد که سبب ایجاد آزار و اذیت برای افراد در رستوران شود. و پدر و مادر کودک را معذب کند بطوری که ترجیح دهند در خانه غذا بخورند. در صورتیکه می توانند اوقات خود را در بهترین رستوران های شهر خود بگذرانند. همچنین اگر در شهر رشت زندگی می کنید رستوران گردشگری ریژان به عنوان بهترین رستوران در رشت پیشنهادی برای شماست که می توان لحظات دلنشینی با خانواده در آن ساخت.

آموزش آداب رفتار به کودکان

اغلب خانواده ها به دلایلی همچون بی قراری کودک در پشت میز یا بهم ریختن ظروف و ایجاد سر و صدا، خود را از رفتن به رستوران منع می کنند و این تفریح را برای چند سال به تعویق می‌اندازند تا کودکانشان بزرگ تر شده و بتواند آداب و رفتار در رستوران را یاد بگیرند.

اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می توانید همراه با یکسری آموزش های همراه با چند ترفند آداب رفتار در رستوران را به آن یاد بدهید. روش های زیر به شما کمک می کند. اما اگر کودک نوزاد یا کودکی که به سن آموزش نرسیده دارید. می توانید برای انتخاب رستوران به نکاتی همچون دارای فضایی برای کودکان توجه کنید.

 

  • یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که حسی را در کودکان به وجود بیاورید که رستوران را یک تفریح خوب و لذت بخش بدانند. همچین برای انتخاب رستوران و میز از او کمک بگیرید. تا حس اهمیت سبب شود تا شما را به خوبی همراهی کند.
  • از فرایند رستوران رفتن می توان برای کودک یک محیط آموزشی ساخت. برای او چیزهایی که در رستوران است شرح دهید و او را با آن ها آشنا کنید. تا حوصله اش سر نرود و شیطنت نکند.
  • قبل از رستوران رفتن به آرامی با کودک خود صحبت کنید و محیط رستوران را برای او شرح دهید. بگویید که خانواده های دیگری نیز در آنجا حضور دارند و باید مودبانه رفتار کند.
  • به کودک خود آموزش دهید که غذای بقیه را نگاه نکند و با دهان باز غذا نخورد. همچنین نوشیدنی ها را به‌اصطلاح هورت نکشد.
  • شما می توانید محیط رستوران را در خانه شبیه سازی کنید و با بازی کردن آداب مختلف را به او بیاموزید.

چند نکته برای کنترل رفتار کودکان در رستوران

  •  مهم ترین نکته برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند انتخاب رستوران مناسب است. بهتر است هنگام رستوران رفتن با کودکان به نوع و امکانات رستوران نیز توجه کنید. به‌طور معمول رستوران با فضای بازی کودک بهترین گزینه برای شماست.
  • اگر کودک ناراحت شود غیر قابل تحمل خواهد شد. برای سرگرم شدن او اسباب بازی، بیسکویت و چیزهای دیگر همراه داشته باشید تا در صورت نیاز در اختیارش قرار دهید.
  • رفتن به رستوران همراه با چند خانواده دیگر که کودک همسن و سال کودک شما دارند راه حل مناسبی است. تا در آنجا کودکان باهم سرگرم شوند و مناسب تر رفتار کنند.
  • هنگام رستوران رفتن بهتر است به این نکته توجه کنید که رستوران مورد نظر دارای صندلی کودک باشد. این سبب می شود تا کودک از احترامی که به او شده لذت ببرد و رفتار بهتری از خود نشان دهد.
  • تا جایی که امکان دارد نگذارید در طول صرف غذا، کودک صندلی خود را ترک کند. می‌توان با ایجاد سرگرمی برای او این مشکل را حل کنید.
  • همیشه همراه خود دستمال مرطوب و دستمال خشک مناسب کودکتان را داشته باشید. تا هر گونه کثیفی را به راحتی پاک کنید اصلا نیاز نیست که منتظر گارسون بمانید تا بیاید و میز را بعد از خرابکاری تمیز کند.
  •  اگر کودکتان غذای مخصوص به خود را دارد، حتما آن غذا را همراه خود ببرید. بهتر است هنگام صرف غذا، او نیز چیزی برای خوردن داشته باشد تا حوصله اش سر نرفته و بی قراری نکند.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

قهوه محبوب ترین نوشیدنی از تاریخچه تا طرز تهیه
رشت شهر خلاق خوراک شناسی
کمپینیگ در طبیعت و نکات مهم در حفاظت از محیط زیست
روز جهانی گردشگری
بهترین محل های تفریحی و تاریخی رشت
قارچ و خواص خارق العاده آن برای بدن
تاریخچه شکل گیری رستوران ها در کشور ایران
کینوا چیست؟ بررسی فواید و مضرات کینوا
مروری بر آلوده ترین سطوحی که در سفر به آن بر میخوریم
نکات طلایی در مزه دار کردن جوجه کباب
چند نکته و عنصر کلیدی برای یک رستوران موفق و مناسب
انواع پیش غذا و چند نکته راجع به آن که لازم است بدانید

دیدگاهتان را بنویسید