طرز تهیه چند سالاد خوشمزه برای پیش غذا

طرز تهیه چند سالاد خوشمزه برای پیش غذا

This post is also available in: فارسی

همانطور که میدانید سالاد ها از سبزیجات و میوه ها تشکیل شده اند. که برای سلامتی و تندرستی بسیار مفیداند. سالاد ها را نمیتوان فقط پیش غذا دانست بلکه میتوانند به عنوان یک وعده غذای اصلی و یا میان وعده ایی مناسب دانست. در ادامه مطلب با بهترین رستوران در رشت همراه باشید. چرا که در ادامه طرز تهیه چند سالاد خوشمزه برای پیش غذا را به شما عزیزان ارائه میکند.

خواص مصرف سالاد

در ابتدا بهتر است خواص مصرف روزانه سالاد را بدانید. فواید آن به شرح زیر است:

  • بهبود هضم غذا و سلامتی روده
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان
  • حس جوانی و سرزندگی
  • کاهش وزن

تاریخچه سالاد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ایرانی ها سالاد ها را خلق کردند. در گذشته های دور ایرانی ها برای روی سبزیجات برای مثال کاهو، روغن و سرکه می ریختند و آن را میل می کردند. این روش از طریق جنگ های ایران و روم به به اروپا رفت و رفته فته دستخوش تغییراتی شد. به طوری که پیشرفت و روند مصرف غذاهای آماده وسالاد ها را به سبد غذایی اضافه کرد.از این رو در دنیای امروز با جا افتادن سالاد ها در میان عامه مردم حتی در برخی رستوران‌ها و هتل‌ها، جایی به نام سالاد بار (salad bar) وجود دارد. که در آن انواع سالاد برای سرو کردن عرضه می‌شود.

طرز تهیه 4 مورد سالاد خوشمزه برای پیش غذا

  • وگن سالاد
  • سالاد سزار
  • سالاد آیسبرگ
  • گریک سالاد

وگن سالاد

طرز تهیه چند سالاد خوشمزه برای پیش غذا

یکی از سالاد رژیمی که در بهترین رستوران در رشت سرو میشود و طرفدران بسیار زیادی دارد. این سالاد کاملا رژیمی و بسیار خوشمزه با بادمجان، هویج، بروکلی، گل کلم، جوانه گندم، جوانه ماش، ذرت ، قارچ، کدو، سیب زمینی تنوری تهیه میشود. هنگام سرو این سالاد بی نظیر از سس اسپشیال استفاده میشود. که طعم آن را فوق العاده دلچسب میکند.

سالاد سزار

طرز تهیه چند سالاد خوشمزه برای پیش غذا

سالاد سزار را کمتر کسی است نچشیده باشد. این سالاد محبوب ترین سالاد بین ایرانیان است. در سالاد سزار از مرغ گریل شده، کاهو، نان کروتان، پارمزان استفاده میشود. این سالاد ایتالیایی فوق العاده جذاب را میتوان از طریق مزه دار کردن مرغ آن با طعم های مختلف سرو کرد و طعم های جدید خلق کرد. اگر به دنبال رستوران هستید که بتوانید طعم اصیل سالاد سزار را در آن امتحان کنید حتما به بهترین رستوران در رشت سری بزنید.

سالاد آیسبرگ

سالاد آیسبرگ یک سالاد مقوی در عین حال خوشمزه است که میتوان آن را یک وعده کامل غذایی دانست. در این سالاد از کاهو، پنیر کبابی، گوشت گریل، قارچ گریل، بادام زمینی، نعناع کوهی، تخم آفتابگردان، کنجد و سس مخصوص استفاده میشود. که طعم آن را بسیار لذیذ و بی نظیر میکند.

گریک سالاد

طرز تهیه چند سالاد خوشمزه برای پیش غذا

گریک سالاد یک سالاد یونانی است. این سالاد شباهت زیادی به سالاد شیرازی دارد. گریک سالاد خوشمزه بین المللی تشکیل شده از پیاز، پنیر فتا، زیتون سیاه، خیار سالادی، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی است. این ترکیب فوق العاده در رستوران ها نیز سرو میشود .شما میتوانید این سالاد بی نظیر را در بهترین رستوران در رشت امتحان کنید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی غذاهای پرطرفدار ایرانی از دید گردشگران خارجی
طرز تهیه شامی رودباری + چند نکته برای جلوگیری از وا رفتن ...
روش های طعم دار کردن بال مرغ
معرفی چند غذای گیلانی برای گیاهخواران
دستور تهیه مرغ بالزامیک به همراه نکات تکمیلی در تهیه آن
طرز تهیه املت قارچ و اسفناج رژیمی و خوشمزه
مراحل تهیه سس سیر و موارد مصرف آن
چطور دسر تیرامیسو خانگی تهیه کنیم؟
معرفی غذاهای محبوب هندی
گلوتن چیست؟ طرز تهیه نان بدون گلوتن
دستور تهیه دو غذای گوشتی خوشمزه و اصیل گیلانی
آموزش چند مدل غذای نونی بدون گوشت خوشمزه

دیدگاهتان را بنویسید