طرز تهیه سس رژیمی

طرز تهیه سس رژیمی

This post is also available in: فارسی

همانطور که میدانید سس یک مایع غلیظ است که مانند یک طعم دهنده عمل میکند. به گونه ای که طعم غذا را برایتان لذیذ و دلچسب میکند. در ادامه مطلب بهترین رستوران در رشت طرز تهیه چند مورد سس رژیمی دلچسب و بی نظیر را در اختیارتان قرار خواهد داد. تا عزیزانی که رژیم غذایی دارند هم بتواند این چاشنی دلچسب را به غذاهای خود اضافه کنند.

سس گوجه رژیمی

سس گوجه رژیمی

یکی از سس هایی که اکثر افراد آن را می پسندن سس گوجه فرنگی است. این سس دلچسب و بی نظیر را میتوانید به صورت رژیمی تهیه و نوش جان کنید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند برای تهیه این سس نیاز به پوره گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای سبز، قرمز و یا زرد، یک حبه سیر رنده شده، آویشن، مرزه کوهی، پودر فلفل سیاه، نمک و یک قاشق روغن زیتون و یا ذرت، سرکه بالزامیک نیاز دارید. ترکیب این مواد طعم دلچسب و فوق العاده ای را به وجود خواهد آورد.

سس سبزیجات

سس گوجه رژیمی

یکی از بهترین سس های رژیمی که بسیار پرطرفدار است سس سبزیجات است. برای تهیه این سس کم کالری و رژیمی به سبزی تازه و یا خشک شده پونه، ریحان، شوید، جعفری و یا گشنیز، سرکه سفید و یا سرکه سیب، یک پیمانه روغن زیتون بی‌بو و یا روغن دانه انگور، انواع مختلفی از ادویه‌جات (موسیر، پودر سیر، فلفل سیاه و نمک) در صورت دلخواه یک لیوان آب مرغ کم‌چرب و کم‌نمک نیاز دارید. با ترکیب این مواد با استفاده از غذاساز یک سس سبزیجات فوق العاده خوشمزه را خواهید داشت.

سس رژیمی تایلندی

برای تهیه این سس خوشمزه 5 الی 6 قاشق از کره بادام‌زمینی و یا پوره بادام‌زمینی را با یک قاشق غذاخوری عسل، 4 قاشق سرکه سیب و یا سفید، یکی الی دو حبه سیر رنده شده، نمک، ادویه‌جات و یک پیمانه آب ولرم ترکیب و با مخلوط‌ کن و یا غذاساز کاملاً ترکیب کنید. هرگز این سس خوشمزه را فراموش نخواهید کرد. همانطور که مطلع هستید کره بادام زمینی برای افرادی که رژیم غذایی دارند بسیار مفید است.

سس ماست

یکی از سالم ترین نوع سس، سس ماست است. به منظور تهیه سس ماست،  یک عدد پیاز سفید، 2 الی 3 حبه سیر، نمک، فلفل سیاه و چند عدد ساقه و برگ جوان کرفس و مقداری برگ ریحان را در غذاساز و یا مخلوط‌کن با یکدیگر ترکیب نموده و با دو پیمانه ماست کم‌چرب مخلوط نمایید.

سس سالاد مخصوص گیاهخواران

گیاهخواران به منظور کاهش وزن، حفظ تناسب اندام و از همه مهمتر به منظور حفظ سلامتی بدن این رژیم را میگیرند. سس برای این رژیم غذایی بسیار حائز اهمیت است چرا که میتواند طعم فوق العاده ای به این دسته از غذاها تزریق کند بهترین رستوران در رشت بیان میکند. برای تهیه به این سس به سس مایونز گیاهی، سرکه سیب و یا سفید، سس خردل، پودر پیاز و دانه کرفس نیاز دارید. این مواد را با یکدیگر ترکیب کنید و به وسیله مخلوط‌کن و یا غذا ساز خوب سسی یکدست تهیه کنید. سس رژیمی خوشمزه شما آماده است نوش جان.

کالری انواع مختلف سس

میزان کالری انواع مختلف سس، بستگی به ترکیبات مورد استفاده در تهیه آن خواهد داشت. معمولاً میزان کالری دریافتی از سس‌های رژیمی و گیاهی بسیار کمتر از سس‌ های پرچرب بوده و بهترین گزینه به منظور مصرف در رژیم غذایی افراد دارای اضافه وزن می‌باشد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی انواع غذاهای ملل مختلف
آموزش سوپ رشته با مرغ
چند مورد از خاصیت سبزیجات به همراه طرز تهیه 2 غذای گیاهی
طرز تهیه چند مربای خانگی با میوه های تابستانه
روش تهیه دو غذای رژیمی ساده و لذیذ برای شام
طرز تهیه چند سالاد ساده برای دورهمی های دوستانه
لذیذترین غذاهای محلی کرمانشاه
طرز تهیه چند غذا ساده و خوشمزه با قارچ
دستور تهیه چند ترشی خانگی و خوشمزه گیلانی
روش تهیه یک مدل اسموتی توت فرنگی خوشمزه برای صبحانه
طرز تهیه ترشی مقوی با عناب
خواص میوه انجیر + طرز تهیه چند مورد که با انجیر تهیه می شود

دیدگاهتان را بنویسید