معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا

This post is also available in: فارسی

اکثر مواقع ما به دنبال بهترین رستوران هستیم. تا در یک محیط دلچسب غذایی لذیذ بخوریم و از زمانی که در آن رستوران میگذرانیم لذت ببریم. اما ما در این پست دانستنی های جالبی را در اختیار شما قرار میدهیم به شما عجیب ترین رستوران های دنیا را معرفی خواهیم کرد.

عجیب ترین رستوران ها

  • رستوران کایابوکیا تاورن
  • رستوران ربات‌ها
  • رستوران دینر این د اسکای
  • رستورانی با توالت های مدرن
  • رستوران زیرآبی Ithaa
  • رستوران آبشار Escudero 

در این رستوران ها برخلاف رستوران های خوب خبری از محیط و آرام و شیک نیست. محیط این رستوران ها سراسر هیجان است. در این رستوران ها با چیزهایی روبروی میشوید که شاید برایتان ترسناک باشد. پس با دقت ادامه مطلب را مطالعه کنید.

رستوران کایابوکیا تاورن

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا

این رستوران را به دوستداران حیوانات پیشنهاد میکنیم زیرا در این رستوران میمون ها از میهمانان پدیرایی میکنند. یات چان و ماکاکو ، دو میمون باهوش رستوران کایابوکیا تاورن که وظیفه پذیرایی کردن و همچنین سرو نوشیدنی را در این رستوران دارند. دستمزد یات چان و ماکاکو دانه های سویایی است که از مشتریان میگیرند. اگر دستمزد خود را نگیرند احتمال عصبی شدن این میمون ها وجود دارد. این رستوران در کشور ژاپن در شهر توکیو است. مردم از سراسر دنیا برای سرو غذا به رستوران کایابوکیا تاورن ، مراجعه می کنند تا شاهد پذیرایی میمون ها باشند 

رستوران ربات‌ها

رستوران ربات ها یکی دیگر از عجیب ترین رستوران ها در کشور ژاپن شهر توکیو است. در این رستوران ربات ها به جای گارسون ها از میهمانان پذیرایی میکنند. ربات‌های خانم برای شما در محیطی پر زرق و برق به اجرای نمایش می‌پردازند. این ربات‌ها دما را اندازه گیری می‌کنند، قوانین استفاده از ماسک و ضدعفونی دست را اجرا می‌کنند.

رستوران دینر این د اسکای

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا

اسم این رستوران به معنای یک وعده شام در آسمان است. دفتر مرکزی آن در بلژیک مستقر است و دارای بیش از 40 شعبه فعال در سراسر دنیا است. در این رستوران میز شام شما در 50 متری از سطح زمین است. وقتی وارد این رستوران میشود نیازی نیست از هیچ پله بالا بروید شما در مقابل خودتان یک صفحه مجهز و بزرگ به همراه صندلی های چرمی و یک میز می بینید. از زمانی که شما وارد این صفحه می شوید و بر روی صندلی های خودتان می نشینید، تنها باید کمربند خود را ببندید و لحظاتی بعد یک چرثقیل برجی شما را از روی زمین بلند می کند و تا ارتفاع ۵۰ متری بالا می برد و میان زمین و آسمان رها می کند. ظرفیت پذیرش این رستوران تنها 22 نفر است. شما در این رستوران تجربه ای بی نظیری کسب خواهید کرد.

رستورانی با توالت های مدرن

در کشور تایوان رستوران هایی وجود دارد که غذایتان بر روی یک کاسه توالت قرار میگرید و خودتان هم بر روی کاسه دیگری نشسته اید و همچنین نوشیدنی ها هم در چیزی شبیه به سیفون سرو می شوند. برای برخی از افراد این رستوران بسیار جذب کننده و برای برخی دیدن عکس آن هم دیگر غیرقابل تحمل است. این رستوران از تمیز ترین و با کیفیت ترین رستوران های تایوان است.

رستوران زیرآبی Ithaa

این رستوران در مالدیو و 16 فوت زیر آب قراردارد.منظره اقیانوس، ماهی‌ها و کوسه‌ها، فضایی آرام و دل‌چسب را برای مهمانان فراهم کرده است. انگار در آکواریومی زیبا در حال غذا خوردن هستید. این رستوران از معروف ترین رستوران های مالدیو به شمار می آید و غذاهای لذیذ و با کیفیتی دارد که از مواد اولیه تازه تهیه می شوند. برای ورود به این رستوران تنها یک اسکله چوبی پیش روی تان قرار می گیردو باید پلکانی مارپیچ پایین بروید تا به رستوران و سالن غذاخوری برسید. نکته جالب این رستوران این است که سونامی که پس از زلزله اقیانوس هند در سال 2004 در فاصله 0.31 متر زیر ورودی پله قرار داشت، هیچ آسیبی به رستوران نزد.

رستوران آبشار Escudero 

این رستوران که از جاذبه های گردشگری فیلیپین و جهان به حساب می آید. در این رستوران آبشاری میزهایی از جنس بامبو قرار دارد. و در حالی که آب پاک چشمه در زیر پاهایتان است و افشانه های آب در فضا پخش هستند شما مشغول به میل کردن غذا میشوید. غذا خوردن در این رستوران یک تجربه عالی و زیبا را به شما هدبه می دهد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

غار دربند رشی اولین سکونتگاه بشر در ایران
8 مورد از مقوی ترین دمنوش ها برای درمان بیماری ها
جاذبه های گردشگری سیاهکل بهشت روی زمین
رشت شهر خلاق خوراک شناسی
خواص و فواید آب برای بدن انسان
معرفی عجیب ترین غذا های دنیا
چند نکته برای رستوران رفتن به همراه کودکان
معرفی ییلاقات زیبای گیلان
بهترین روش نگهداری انواع نان در منزل به همراه نکات مهم
نقش و تاثیر رستوران های رشت در صنعت گردشگری آن
چگونه سفر با اتوبوس لذت بخش و ایمن خواهد بود؟
چند توصیه برای اقامت در هتل ها در دوران کرونا

دیدگاهتان را بنویسید