معرفی عجیب ترین غذا های دنیا

معرفی عجیب ترین غذا های دنیا

This post is also available in: فارسی

همانطور که میدانید هر کشوری طبق آداب و رسوم و ذائقه ای که دارند غذاهای متفاوتی هم دارند. برخی از این غذاها ممکن است برای عده ای بسیار چندش آور باشد. و برای عده ای دیگر غذای موردعلاقه باشد. همه افراد به دنیال بهترین رستوران هستند. زیرا میخواهند طعم غذایی لذیذ را تجربه کنند. اما رستوران هایی هم وجود دارند که غذاهایی عجیب سرو میکنند. در ادامه به معرفی عجیب ترین غذا های دنیا میپردازیم.

معرفی عجیب ترین غذا

این غذاهای معرفی شده برای مردم محلی غذایی بسیار خوشمزه و کاملا عادی است. اگر فکر میکنید معده بسیار قوی دارید و هر چیزی را میتوانید هضم کنید باید این غذا هارا امتحان کنید.

سوپ Gaeng Kai Mot Daen

یکی از عجیب ترین سوپ های جهان سوپ تخم مورچه های سفید است. این سوپ با تخم‌ های مورچه، جنین‌های ریز مورچه های سفید درست شده و برای ترش کردن این سوپ از تعدادی بچه مورچه استفاده میکنند. میگویند طعم آن خوشمزه است. و طعمی تیز و تند و کمی شبیه به میگو دارد.

شیراکو ژاپن

معرفی عجیب ترین غذا های دنیا

شیراکو ظاهری شبیه به مغز کوچک شده و مینیاتوری انسان دارد. همچنین طعم شیرینی مانند فرنی دارد. نام این غذا در اصطلاح ژاپنی به معنی ” بچه های سفید ” است. در اصل این غذا از جانوران دریایی و کیسه‌های اسپرم ماهی بادکنکی، قلابچه ماهی یا ماهی کاد تهیه میشود. این غذا با سس مخصوصی که از تخمیر بدن همین ماهیان به دست می‌آید. سرو می‌شود.

مکتوک گرینلند

یکی از غذاهای سنتی گرینلند مکتوک است. که با پوست و چربی های یخ زده نهنگ تهیه می‌شود. و معمولا به صورت خام و یا ترشی سرو می‌شود. این غذا چند لایه است. افرادی که دندان مصنوعی دارند. تجربه این غذا را فراموش کنند. پوست (با طعمی شبیه به طعم فندق)، چربی (جویدنی) و لایه محافظ بین آن (که حتی جویدنی‌تر) است.

کله پاچه

معرفی عجیب ترین غذا های دنیا

یکی از غذاهای عجیب غریب دنیا کله پاچه ایرانی است. همانطور که میدانید در تهیه این غذا از پا، سر و شکم گاو و گوسفند استفاده میشود. و تقریبا غذای موردعلاقه نیمی از ایرانیان است.

بوشینتانگ کره

این سوپ جزو سوپ های سلامت بخش کره است. که با پیاز، گیاه قاصدک، انواع ادویه‌جات و گوشت سگ تهیه می‌شود. این غذا بین مردم نسل قدیمی کره محبوبیت ویژه ای دارد. گفته ها حاکی از این است که مزه اش بهتر از بوی آن است.

ایراگ مغولستان

این غذا در واقع شیر اسب است. شاید بگویید این غذا مشکلی ندارد. اما باید بگوییم که این شیر پس از دوشیدن کنار گذاشته می‌شود. تا ترش و تخمیر شود. این نوشیدنی از قدیم در فنجانهای کاسه مانند سرو می شد. و طبق رسم و رسوم باقی مانده نوشیدنی باید مجددا درون ظرف اصلی ریخته شود.

کلام آخر

در این پست به معرفی تعدادی از عجیب ترین غذا های دنیا پرداختیم. هر کدام از این غذاها طرفدارن خاص خود را دارد. این غذا ها را در کشور و رستوران هایی خاص میتوانید تجربه کنید. عجیب ترین غذا ها را در این پست معرفی کردیم. اما شما عزیزان میتوانید لذیذ ترین غذاهای ایرانی را در بهترین رستوران در رشت تجربه کنید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

رفتار های عادی که ممکن است در هنگام سفر در دیگر کشورها بی...
مواد غذایی مصرفی قبل از خواب + تاثیر آن ها بر کیفیت خواب
چند ترفند برای جلوگیری از چسبیدن غذا به ظرف
چند مورد از نوشیدنی های مناسب بعد از غذا
برگزاری مراسم تولد در بهترین رستوران رشت
بهترین روش نگهداری انواع نان در منزل به همراه نکات مهم
بهترین نحوه سرویس دهی و سرو غذا در رستوران
چوچاق گیلانی پرخاصیت و موارد مصرف آن
دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها
روستای داماش طبیعت بکر گیلان
8 مورد از مقوی ترین دمنوش ها برای درمان بیماری ها
تاریخچه شکل گیری رستوران ها در کشور ایران

دیدگاهتان را بنویسید