طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک

طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک

This post is also available in: فارسی

یکی از غذاهای محبوب فست فودی که هم بزرگسالان و هم کودکان را شیفته خود میکند، پیتزا است. اما پیتزا یک غذای پرکالری و فست فودی محسوب میشود که برای بسیاری از افرادی که از رژیم غذایی خاصی پیروی میکنند ممنوع است. یکی از این رژیم ها رژیم کتوژنیک است. در ادامه بهترین رستوران در رشت در خصوص رژیم کتوژنیک و طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک اطلاعاتی را در اختیارتان قرار میدهد.

رژیم کتوژنیک چیست؟

در ابتدا لازم است بدانید که این رژیم خاص چیست؟ بهترین رستوران در رشت بیان میکند رژیم کتوژنیک رژیمی است که کربوهیدرات از آن حذف شده یا به شدت محدود میشود. برخلاف تصور بسیاری از افراد، کربوهیدرات‌ها فقط در نان و برنج نیستند، بلکه در میوه، بسیاری از سبزیجات، لبنیات و حبوبات هم موجود هستند. با همه این ها شما در این رژیم میتوانید پیتزا میل کنید. البته پیتزایی به روش کتوژنیک. این رژیم در کاهش وزن،  بهبود آکنه، کاهش خطر برخی از سرطان‌ها تاثیر بسزایی دارد. در ادامه همراه بهترین رستوران در رشت باشید تا طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک را در اختیارتان قرار دهد.

مواد لازم برای تهیه پیتزای کتو

تخم مرغ بزرگ 2 عدد، پنیرمحلی 2 قاشق غذاخوری (که البته می‌توانید به‌جای آن دو قاشق غذاخوری خامه‌ی ترش را جایگزین کنید)، کره‌ی ذوب شده 2 قاشق غذاخوری، آرد بادام یک فنجان، پودر سیر 1 قاشق چای‌خوری، نمک دریا یا نمک صورتی هیمالیا  1 قاشق چای‌خوری، پنیر چدار رنده شده یک فنجان (یا هر پنیر رنده شده‌ی دیگری)، سس کچاپ، پنیر موزارلای رنده شده، سوسیس، سبزیجات برای روی پیتزا به میزان دلخواه

طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک

طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک

در اولین مرحله باید در یک کاسه‌ی متوسط، تخم‌ مرغ‌ها، پنیر محلی و کره را با هم مخلوط کرده و آن‌ها را کنار بگذارید. سپس بهترین رستوران بیان میکند که باید در ظرفی جداگانه آرد بادام، پودر سیر و نمک را با هم مخلوط کنید. و مخلوط مواد خشک را به مواد مرطوب اضافه کنید و آن‌ها را هم بزنید تا کاملا ترکیب و یکدست شوند. در محله بعد باید پنیر چدار را نیز به ترکیبتان اضافه کنید. فر را با دمای 400 درجه گرم کنید و کاغذ روغنی را روی ظرفی که قرار است در آن پیتزا را بپزید، قرار دهید.

مرحله دوم تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک

حالا باید خمیری که به دست آوردید را با وردنه بین دو ورق کاغذ روغنی به اندازه، ضخامت و شکل دلخواه خود در آورید. بعد از اینکه خمیر را به شکل دلخواه در آوردید ورقه کاغذ روغنی را بردارید. و خمیر را بپزید. بعد از 2 تا 14 دقیقه تا رسیدن به تردی مورد‌ نظرتان این کار را انجام دهید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند که اگر دوست دارید ترد تر شود باید بیشتر در فر قرار دهید. خمیر را از فر خارج کنید و روی پیتزای خود را هر طور که دوست دارید با سس، پنیر، سبزیجات، سوسیس و مواد دلخواه پر کنید. مجددا باید پیتزای خود را به مدت 5 تا 8 دقیقه‌ی دیگر و تا زمانی که پنیر کاملا آب شود بپزید. در صورت تمایل می‌توانید از پنیر پارمزان رنده شده نیز روی آن قرار دهید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی انواع غذاهای ملل مختلف
طرز تهیه چند مربای خانگی با میوه های تابستانه
چند مدل دسر تابستانی برای دورهمی ها و مهمانی ها
دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها
تهیه سالاد رژیمی مناسب برای رژیم کتو
طرز تهیه چند کوکوی ساده و خوشمزه
آموزش چند مدل غذای نونی بدون گوشت خوشمزه
معرفی غذاهای بدون روغن
طرز تهیه یک املت بسیار لذیذ برای صبحانه
طرز تهیه سوپ بروکلی با پنیر
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش اناربیج گیلانی
مراحل تهیه کدو سبز چیپسی

دیدگاهتان را بنویسید