طرز تهیه غذاهای متنوع با نودل

طرز تهیه غذاهای متنوع با نودل

This post is also available in: فارسی

یکی از غذاهای پرطرفدار، خوشمزه با پخت آسان نودل ها هستند. که میتوان آن ها با مواد مختلفی ترکیب و سرو کرد. تنوع غذایی نودل ها بسیار زیاد است. در ادامه مطلب با بهترین رستوران در رشت همراه باشید. تا طرز تهیه غذاهای متنوع با نودل را در اختیارتان قرار دهد.

باید بدانید

این غذای ساده و خوشمزه فوایدی همچون منبع انرژی، استحکام استخوان ها، بهبود کلیه، جلوگیری از کم خونی و… دارد. این غذای زود پز یک غذای اصیل آسیایی است. نودل ها از برش خمیر فطیر به دست می آیند.

غذاهای متنوع با نودل

نودل با سبزیجات

افرادی که گیاهخوار هستند. این غذا بهترین انتخاب است. برعکس تصورات این ترکیب طعم بسیار لذیذی دارد. برای این تهیه این مدل از نودل فقط کافی است. که نودل را طبق دستورالعمل آن پخته و در نهایت به آن سبزیجاتی از قبیل بروکلی، فلفل دلمه‌ای و هویج که به سس سویا آغشته کردید را به نودل اضافه کنید. در صورت دلخواه مقداری تخم‌مرغ و لوبیا نیز به آن اضافه کنید.

طرز تهیه غذاهای متنوع با نودل

املت نودل

ترکیب نودل با ژامبون و تخم‌مرغ یکی از لذیذترین املت‌های دنیا است. برای تهیه این املت ابتدا نودل را به روش مرسوم در آب پخته و آب کشی کنید. سپس آن را داخل ماهیتابه‌ای ریخته و تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنید. ترکیب نودل و تخم‌مرغ را کاملا هم بزنید. و صاف کنید. سپس ژامبون و پنیر را اضافه کنید و چند دقیقه صبر کنید. تا عطر و طعم مواد با هم ترکیب شوند. اگر از خوردن املت های تکراری خسته شدید بهترین رستوران در رشت این املت را به شما پیشنهاد میکند. این املت را میتوانید به عنوان صبحانه نوش جان کنید. و انرژی روزتان را تامین کنید.

نودل پد تایلندی

در این روش ابتدا باید نودل را طبق دستورالعمل روی پاکت آماده کرده و سپس آن را با مقدار زیادی کره بادام‌زمینی مخلوط کنید. ترکیب مواد را به ظرف بزرگی منتقل کرده و آن را با انواع سبزیجات و دانه‌های کنجد ترکیب کنید. کره بادام زمینی بسیار مقوی است. این ترکیب میتواند در عین سادگی انرژی زیادی به شما منتقل کند.

نودل کاسیو په‌په

یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین روش های پخت نودل، نودل کاسیو په په است. عاشقان غذاهای ترکیب شده با پنیر این غذا برای شما بسیار مناسب است. پنیر پارمزان، کره، روغن زیتون، قارچ و یک بسته نودل کافی است. برای تهیه این نودل ابتدا باید آب، کره و روغن زیتون را در ظرفی ریخته و آن را روی شعله قرار دهید. و منتظر بمانید. تا مواد داخل ظرف بجوش بیایند. سپس حرارت را کم کرده و پنیر را به‌همراه فلفل سیاه به محتویات ظرف اضافه کنید. بلافاصله نودل را داخل ظرف مذکور ریخته و مرتب هم بزنید. اگر میزان مایع زیاد بود. می‌توانید مقداری از آن را بیرون بریزید. در مرحله، پایانی قارچ را اضافه کنید. غذا آماده است. بهترین رستوارن در رشت به شما پیشنهاد میکند که حتما این روش را امتحان کنید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک
فوت و فن مزه دار کردن انواع کباب
دستور پخت آش ترخینه و چند نکته در تهیه آن
آموزش تهیه چغرتمه گیلانی به روش رستورانی
روش تهیه بورانی اسفناج خامه ای با طمعی لذیذ
روش تهیه پنینی تن ماهی و پنیر با طعمی بی نظیر
طرز تهیه کتلت سویا و خواص سویا گوشتی
طرز تهیه چند مربای خانگی با میوه های تابستانه
طرز تهیه سوپ بروکلی با پنیر
طرز تهیه چند غذای رژیمی ساده و کم کالری
خواص میوه انجیر + طرز تهیه چند مورد که با انجیر تهیه می شود
طرز تهیه شامی رودباری + چند نکته برای جلوگیری از وا رفتن ...

دیدگاهتان را بنویسید