طرز تهیه سالاد رژیمی با تن ماهی

طرز تهیه سالاد رژیمی با تن ماهی

This post is also available in: فارسی

تن ماهی در واقع یک نوع غذای آماده محسوب میشود. از این رو طرفداران بسیاری دارد. چراکه دردسر آماده کردن غذا را ندارد. اما بیار لذیذ و خوشمزه است. مصرف تن ماهی به دلیل داشتن امگا3 پیشنهاد میشود. افرادی که از رژیم غذایی پیروی میکنند. میتوانند به راحتی تن ماهی را در برنامه غذایی خود بگنجانند. بهترین رستوران در رشت طرز تهیه سالاد رژیمی با تن ماهی را در اختیارتان قرارر میدهد تا بتوانید به راحتی سالادیی رژیمی تهیه و نوش جان کنید.

سالاد تن ماهی رژیمی

برای تهیه این سالاد خوشمزه رژیمی بهترین رستوران رشت لیستی از مواد مورد نیازتان را ارائه کرده است. این سالاد میتواند یک وعده غذایی برایتان محسوب شود. همچنین اگر جزو افرادی هستید که ماهی دوست ندارید. این سالاد تن ماهی میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

مواد لازم

  • کنسرو ماهی تن1 قوطی
  • ۱عدد پیاز سفید متوسط (نگینی ریز خرد شده)
  • ۲ساقه کرفس تازه (ریز خرد شده)
  •  ۴عدد خیار
  • ۱عدد تخم مرغ آبپز
  • ۲قاشق غذا خوری سس مایونز
  • نصف لیوان زیتون
  • نصف قاشق چایخوری پودر سیر
  • نصف قاشق چایخوری پودر آویشن
  • نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه

طرز تهیه

در اولین مرحله برای تهیه این سالاد تن ماهی رژیمی خوشمزه بهترین رستوران در رشت بیان میکند. باید تن ماهی را درون یک قابلمه مخلوطی از آب و نمک را بریزید و اجازه دهید بر روی گاز به مدت 20 دقیقه جوش بیاید. بعد از حدود 20 دقیقه تن ماهی را بیرون بیاوردید. و بعد از خالی کردن روغن آن، تن ماهی را درون ظرفی ریخته و با چنگال خردش کنید‌. در مرحله بعد باید 3 عدد خیار را از طول برش بزنید. و درونشان را به مقداری که گود شوند خالی کنید‌.

مرحله دوم

درون ظرفی دیگر سس مایونز (یا آبلیمو) را با پیاز و کرفسی که از قبل خرد شده مخلوط کنید و تن ماهی‌ ها را به آن اضافه کنید. حال باید تخم مرغ آب پز را رنده کنید. و به ترکیب اضافه کنید. در نهایت باید خیار را رنده کنید و ترکیب را به داخل ظرف اضافه کنید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند. فقط قسمت های سبز خیار را رنده کنید. با اینکار سالاد عطر و طعم خیار را به خود میگیرد. اما سالاد شل و آبکی نمیشود.

طرز تهیه سالاد رژیمی با تن ماهی

مرحله پایانی

در آخر زیتون‌ ها را یا به صورت ریز خرد کنید و یا با رنده ریزرنده کنید‌. نمک و فلفل و پودرآویشن را به مخلوط اضافه کرده و هم بزنید‌. برای رژیمی‌تر کردن این سالاد بهتر است به جای سس مایونز از آبلیمو استفاده کنید‌. در نهایت بهترین رستوران رشت پیشنهاد میکند. سالاد را داخل خیاری که درون آن را خالی کردید بریزید و یا یک برگ کلم را جدا کنید. و از آن به عنوان یک کاسه برای سالادتان استفاده کنید. و آن را به این صورت سرو کنید.

برخی از مزایای تن ماهی

بهترین رستوران در رشت بیان میکند. خوب است بدانید که تن ماهی بر خلاف باور عموم مزایا زیادی دارد. از جمله این مزایا میتوان به حاوی پروتئین بودن، سرشار از مواد معدنی مانند سلنیوم و ید بودن، مملو از ویتامین آ، ب۶ و اسید فولیک بودن وهمچنین افزایش سلامت قلب و تقویت آن، پیشگیری از انواع سرطان‌ها و نیز افزایش سم زدایی بدن، بالابردن هوش کودکان، پیشگیری از سکته مغزی، کاهش چربی‌ها و پیشگیری از چاقی، سرشار امگا۳، بالا بردن ایمنی بدن اشاره کرد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

فوت و فن و راز درست کردن زرشک پلو با مرغ مجلسی
خورشت ناردون اصیل گیلانی
اصول آشپزی بدون مصرف روغن
طرز تهیه یک دسر سالم با هلو
طرز تهیه نان سیر و خواص شگفت انگیز سیر
حذف یکی از وعده های غذایی و عواقب آن برای بدن
غذای مناسب و رژیم غذایی برای بیماران قلبی
آموزش طرز تهیه وافل خوشمزه
مراحل تهیه کدو سبز چیپسی
7 مورد از فواید نوشیدن قهوه که بر سلامتی شما تاثیر می گذارد
پلو دنده کباب اصیل کرمانشاهی در بهترین رستوران رشت
8 مورد از مقوی ترین دمنوش ها برای درمان بیماری ها

دیدگاهتان را بنویسید