دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها

دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها

This post is also available in: فارسی

دنیای غذا و خوراکی ها بسیار گسترده است. و میتوان ساعت ها درباره آن ها صحبت کرد. در ادامه دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها را در اختیارتان قرار خواهیم داد. مطمئنا از این مطالب بسیار شگفت زده خواهید شد. پس با رستوران ریژان بهترین رستوران رشت همراه باشید. .

شکلات سفید شکلات نیست

در واقع هیچ نوعی از کاکائو در تولید شکلات سفید به کار گرفته نمی‌شود. و این خوراکی تنها ترکیبی از شکر، شیر، وانیل و کره کاکائو است.

دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها

روانگردان گیاهی جوزهندی

مصرف زیاد جوزهندی همانند روانگردان ها می‌تواند سبب توهم زایی در افراد شود. این عارضه به دلیل وجود ماده ای به نام میریستیسین است.  که در جعفری و حتی شوید هم وجود دارد. در واقع در اکثر موارد مصرف زیاد هر مواد خوراکی عوارضی خواهد داشت.

سوسک موجب قرمزی رنگ اسمارتیز میشود

دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها

یکی از دانستنی های عجیب غذایی که برای خانم ها بسیار مورد چندش آوری خواهد بود. رنگ خوراکی قرمز است. که از اسید کارمینیک تامین می‌شود. و اسید کارمینیک نیز خود از خورد شدن سوسکی به نام dactylopius coccus به وجود می ‎آید.رنگ قرمز اسمارتیس هم از سوسک تامین می‌شود.

شیر مادر کامل ترین غذای جهان

شیرمادر تنها خوراکی است. که می‌تواند تمام مواد مغذی بدن انسان را تامین کند. به طوری که اگر یک فرد بزرگسال از شیر مادر تغذیه کند. از نظر ارزش غذایی نیازی به هیچ خوراک و نوشیدنی ندارد.

افزایش طول عمر با غذای تند

اگر در طول روز حداقل یک وعده غذای تند بخورید خطر مرگتان را تا 14 درصد کاهش داده اید. همچنین غذای تند کلسترول بد و تری گلیسرید را کاهش می‌دهد و التهاب را بهبود می‌بخشد.

شکلات موثردر درمان سرفه

ترکیبات کاکائویی درمان فوق العاده‌ای برای سرفه‌های مزمن هستند و عوارض جانبی درمان‌ های دارویی را هم ندارند. و دارویی مورد علاقه برای کودک دلبندتان میشود.

ماهی های سالمون پرورشی رنگ میشوند

سالامون های پرورشی به دلیل رژیم غذایی متفاوت تر دارای گوشتی سفید رنگ‌اند. اما در نهایت پس از رشد کافی، به ماهی نوعی رنگدانه گیاهی داده می‌شود که به طور غیر طبیعی گوشتشان را به صورتی تغییر رنگ می‌دهد. رنگ صورتی گوشت ماهی های سالمون طبیعی به دلیل تغذیه از میگو ها است. اگر حوس غذای دریایی کردید پیشنهاد میکنیم. از ماهی های سرو شده در رستوران ریژان بهترین رستوران در رشت را امتحان کنید.

تنوع گونه های سیب در جهان

دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها

گونه های بی شماری از سیب در سراسر جهان وجود دارد. که اگر بخواهید هر روز یکی از آن ها را میل کنید، بیش از ۲۰ سال طول می کشد تا مزه تمامی انواع سیب های جهان را بچشید.

پنیر الاغ گران ترین پنیر جهان

پنیر الاغ صربستانی گران ترین پنیر جهان است که در منطقه ای خاص از این کشور تولید می‌شود. به طور معمول هر یک کیلوگرم از آن بالای 2000 دلار قیمت دارد و به فروش می‌رسد.

فروش میلیاری مک دونالد

مک دونالد سالانه 2/5 میلیارد فروش دارد که معادل به 6.5 میلیون همبرگر در روز یا 75 همبرگر در ثانیه توسط این رستوران زنجیره ای بزرگ به فروش می‌رسد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی و خواص آن
آموزش طرز تهیه وافل خوشمزه
تهیه سالاد رژیمی مناسب برای رژیم کتو
معرفی زیباترین آبشارهای ایران (1)
8 مورد از مقوی ترین دمنوش ها برای درمان بیماری ها
طرز تهیه ته چین مجلسی با مرغ و هویج
دستور تهیه مرغ بالزامیک به همراه نکات تکمیلی در تهیه آن
چگونه سفر با اتوبوس لذت بخش و ایمن خواهد بود؟
معرفی چند مورد از بهترین هتل های رشت
چند توصیه برای اقامت در هتل ها در دوران کرونا
انواع چاشنی های گیلانی که پیشنهاد می‌شود امتحان کنید
طرز تهیه چند غذای رژیمی ساده و کم کالری

دیدگاهتان را بنویسید