مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی رستوران ها

مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی رستوران ها

This post is also available in: English فارسی العربية

مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی رستوران ها

کسب و کارهایی همانند رستوران ها یکی از سخت ترین صنایع برای ورود و موفق شدن می باشد. بسیاری از کسب و کار ها تلاش می کنند تا از راه های متفاوت بتوانند جایگاهی بالاتر در بین رقیب های خود در این بازار کسب کنند. امروزه بازاریابی رستوران ها صرفا به فرآیند تبلیغات سنتی وابسته نمی باشد. رستوران داران از استراتژی های دیگر و  بازاریابی آنلاین رستوران ها  برای افزایش فروش در رستوران استفاده می کنند.

در واقع مشخص کردن استراتژی های سودمند برای تبلیغات رستوران کار ساده‌ای نمی باشد. بعضی از رستوران ها مسیر مناسب برای تبلیغات خود را پیدا کرده و امکان ادامه فعالیت در این رقابت شدید را دارند. اما برخی دیگر از رستوران‌ها در موقعیت‌های چالش‌انگیز، شکست می‌خورند. بنابراین برای غلبه بر مشکلات و فروش بیشتر باید یک استراتژی منحصر به فرد بازاریابی برای رستوران خود انتخاب کنند.

برای حل مشکلات تبلیغات باید از بهترین نوآوری ها استفاده کرد تا بهترین بازخوردها را دریافت کرد. در زیر چند مورد ازمزیت های روش های آنلاین است که برای دیده شدن رستوران ها کاربرد دارد. تا وقتی مسافری دنبال بهترین رستوران در رشت است آن را به راحتی به صورت آنلاین پیدا کند.

دیجیتال مارکتینگ با بازدهی بیشتر و هزینه کمتر

یکی از موضوعات مهم در تجارت رستوران شما هزینه بازاریابی و تبلیغات شماست. حتی در شرایط های سخت نیز رستوران باید دارای نوآوری و ایده های خلاقانه برای ارتقای مجموعه خود باشد. برای مثال حتی در طی بیماری های همه گیر باید ایده ایداشت تا تجارت دچار مشکل نشود.

رستوران ها باید به منظور رسیدن به یک بینش درست، هزینه های انجام شده روی بازاریابی دیجیتال را بیشتر از هزینه های تبلیغات سنتی کنند. حضور آنلاین رستوران معمولا به بازدیدکنندگان از سایت و جمع آوری اطلاعات آنها تعبیر می شود.

یکی از روش های بازاریابی انترنتی انتشار پست در اینستاگرام می باشد یا حتی انجام تبلیغات در آن نیز تا حد زیادی مقرون به صرفه است.

داشتن تعامل با مشتری در فضای آنلاین

اگر سعی دارید اطمینان حاصل کنید که اهالی محل و مشتریان سابق شما، اسم شما را به خاطر خود بسپارند و از یاد نبرند و زمانی که بخواهند غذا بخورند شما اولین نامی هستید که به ذهن آنها برسید باید تلاش کنید تا همیشه جلوی چشم آنها باشید. برگزار کردن کمپین های تبلیغاتی آن هم یک بار در سال برای کسب و کاری مثل یک رستوران کافی نمی باشد و نیاز است تلاش بیشتری نیاز دارد.

بکارگیری اینفلوئنسر مارکتینگ

برای بیشتر دیده شدن رستوران و مجموعه خود می توانید اینفلوئنسر مارکتینگ را هم مدنظر قرار دهید. این افراد کسانی هستند که در فضای مجازی دنبال کنندگان بسیاری دارند. آن ها می توانند با آمدن به رستوران و خوردن غذا در آن جا برای مجمموعه شما تبلیغات با بازدهی خوبی به عمل بیاورند. این اینفلوئنسرها گاهی با دریافت هزینه یا با دریافت خدمات رایگان حاضر می‌شوند تا رستوران شما را تبلیغ کنند.

داشتن وب سایت

در واقع رستوران شما محدود به همان فضا نمی شود و ویترین و ظاهر رستوران شما در فضای آنلاین نیز باید فعالیت داشته باشد و بازاریابی آنلاین خود را گسترش دهید. امروزه 88 درصد از مشتریان رستوران ها برای تحقیق راجب یک رستوران و اطلاع از سرویس دهی آن ها از فضای آنلاین استفاده می کنند. بسیاری از این مشتریان عتبار یک کسب و کار را بر اساس وب‌سایت آنها می‌سنجد.

در واقع شما باید وبسایتی را طراحی کنید که حرفه ای و مورد پسند افراد باشد. تا مشتریان شما بتوانند به راحتی در آن منو، ساعت کاری ، عکس از فضای رستوران و غذاهای شما را مشاهده کنند.

عکس ها در این سایت باید به گونه ای کاملا حرفه ای باشد. تا سبب جذب مشتری و بر انگیختن اشتهای آن شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی و خواص آن
چگونه در سفر حرفه ای عکاسی کنیم؟
فوت و فن و روش صحیح فریز کردن مواد غذایی
معرفی گوشت مناسب برای هر غذا
بهترین رستوران در رشت
بهترین روش نگهداری انواع نان در منزل به همراه نکات مهم
روز جهانی گردشگری
نقش و تاثیر رستوران های رشت در صنعت گردشگری آن
معرفی غارهای جذاب و دیدنی ایران
بهترین نحوه سرویس دهی و سرو غذا در رستوران
معرفی غذاهای پرطرفدار ایرانی از دید گردشگران خارجی
انواع چاشنی های گیلانی که پیشنهاد می‌شود امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید