غذای مناسب برای طبیعت گردی و سفرهای کوتاه

غذای مناسب برای طبیعت گردی و سفرهای کوتاه

This post is also available in: English فارسی العربية

غذای مناسب برای طبیعت گردی و سفرهای کوتاه

یکی از تجربیات خوب و آرامش بخش در زندگی گشت و گذار در طبیعت اطرافمان است. اگر اهل طبیعت گردی هستید، می دانید که در کنار لوازمی مانند کیسه خواب و چادر، غذای مناسب برای طبیعت گردی نیز از موارد مهم می باشد. چون در سفرهای این چنینی داشتن انرژی کافی ضروری است. داشتن انرژی لازم به شما کمک تا بتوانید از سفر لذت ببرید. در این مطلب بلاگ ریژان شما را با غذای مناسب برای طبیعت گردی آشنا می کند.

غذای مناسب برای طبیعت گردی در وعده های مختلف

از مواردی که ذهن ما در هنگام رفتن سفر و طبیعت مشغول می کند، انتخاب غذای مناسب برای طبیعت گردی است.

پیشنهاد غذا برای صبحانه

بهترین پیشنهاد برای صبحانه در طبیعت گردی و مسافرت تخم مرغ نیمرو یا تخم مرغ آب پز می باشد. تخم مرغ نیمرو، املت تخم مرغ و گوجه، املت با سوسیس، املت با ژامبون و فلفل دلمه از موارد مناسب برای تهیه در طبیعت می باشند. در کنار موادغذایی انتخابی شما می توانید از گوجه فرنگی، سبزی خوردن و پیاز نیز برای ایجاد طعمی خوب استفاده کنید.

همچنین می توانید خلاقیت به خرج دهید و برای صبحانه پنکیک درست کنید. پنکیک از غذاهایی است که تهیه آن بسیار آسان است، اما به شرطی که مواد آن را از قبل آماده کرده باشید.

پیشنهاد غذا برای ناهار یا شام

  • کنسروها

کنسرو از ساده ترین و راحت ترین غذای مناسب برای طبیعت گردی است. در تهیه کنسروها حتما به تاریخ انقضای آن ها توجه کنید. به علاوه پیش از مصرف نیز حتما به مدت 20 دقیقه کنسروها را بچوشانید.

به یاد داشته باشید پس از باز کردن قوطی کنسرو تمام محتویات آن را باید مصرف کنید. در غیر این صورت باقی مانده آن را می توانید درون یک ظرف در دار ریخته تا نهایت در وعده بعدی از آن استفاده نمایید. البته حواستان باشد برای تن ماهی از این روش استفاده نکنید.

  • نودل ها

یک غذای مناسب دیگر برای طبیعت گردی نودل ها هستند. نودل ها و غذاهای آماده دیگر، از جمله غذاهایی هستند که زمان کمی را می گیرند و به راحتی آماده برای خوردن می شوند.

  • انواع ساندویچ ها

ساندویچ هم غذای مناسب برای طبیعت گردی و مسافرت است. اگر برنامه شما بطوری است که در سفرتان فرصت برای آشپزی ندارید. می توانید انواع ساندویچ ها را آماده کنید. ساندویچ هایی که می توان آن ها را به صورت سرد مصرف کرد گزینه مناسب تری هستند. برای مثال ساندویچ ژامبون و سالاد الویه از دسته ساندویچ های سرد مناسب برای سفرها هستند.

لوازم مورد نیاز در طبیعت گردی

از موارد مورد نیاز در سفر همراه داشتن اجاق سفری کوچک برای طبخ غذای مناسب برای طبعیت گردی می باشد. که اگر موفق به روشن کردن آتش نشدید یا انرژی لازم برای جمع آوی چوب و روشن کردن آتش نداشتید از آن استفاده کنید.

حتما در میان لوازمی که همراه خود به طبیعت می برید. کتری کوچک و سبک وزنی قرار دهید تا در طول سفر از نوشیدنی های گرم استفاده کنید. هرچند اکثر افراد ترجیح می دهند لوازم اضافه همراه نداشته باشند اما به همراه داشتن چند ظرف مختلف نیاز است تا غذای خود را آماده و استفاده کنید. به همراه داشتن ظرف یا قابلمه ای برای طبخ و همراه داشتن چاقو، چنگال، قاشق، بشقاب و لیوان از موارد مهمی است که نیاز است به همراه داشته باشید.

شما می توانید پس از گذروندن اوقات خود در طبیعت به بهترین رستوران در رشت بروید و از غذاهای گرم و لذت بخش استفاده کنید. رستوران گردشگری ریژان از رستوران های رشت بهترین ها را به شما اراِئه می دهد، تا بهترین لحظات را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

میان وعده های مناسب کودکان
چند مورد از نوشیدنی های مناسب بعد از غذا
جاذبه های گردشگری سیاهکل بهشت روی زمین
اهمیت و فواید خوردن صبحانه| تاثیرات مثبت صبحانه
کمپینیگ در طبیعت و نکات مهم در حفاظت از محیط زیست
زیباترین جاذبه‌های توریستی ایران (3)
جاذبه های گردشگری اصفهان
چگونه سفر با اتوبوس لذت بخش و ایمن خواهد بود؟
معرفی 8 مورد از مکان های عجیب و دیدنی ایران
چند مورد از مزایای سیستم سفارش آنلاین غذا
بهترین مواد غذایی که برای مصرف در صبحانه مناسب اند
برگزاری مراسم تولد در بهترین رستوران رشت

دیدگاهتان را بنویسید