طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی و خواص آن

طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی و خواص آن

This post is also available in: فارسی

از سبزیجات مفید و مقوی که باید حتما به سبد غذاییتان اضافه کنید، پیازچه را میتوان نام برد. پیازچه معمولا به عنوان چاشنی استفاده میشود و تقریبا میتوان گفت به این سبزی مقوی کم لطفی میشود. پیازچه از خواص بسیار زیادی برخوردار است. به طوری که بهترین رستوران در رشت به طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی پرداخت تا بتوانید با تهیه این غذا از خواص پیازچه بهره ببرید. در ادامه همراه ما باشید.

خواص پیازچه از نظر بهترین رستوران در رشت

پیازچه از دسته سبزیجات کم کالری محسوب میشود. و حاوی مقدار زیادی  از ویتامین k، فیبر رژیمی، ویتامین C، ویتامین A و فولات است. بهترین رستوران در رشت بیان میکند که کنار موارد گفته شده حاوی پروتئین، کربوهیدرات و آهن،  پتاسیم، کلسیم نیز میباشد. همچنین از خواص پیازچه بهترین رستوران در رشت به بهبود سلامت استخوان، کمک به انعقاد خون، ارتقای سیستم ایمنی بدن، محافظت از قلب، مقابله با سرطان، کاهش وزن، کمک به گوارش آسان، کمک به سلامت پوست و مو و… اشاره دارد. از این رو توصیه میشود حتما طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی را در ادامه مطالعه کنید. و از خواص این سبزی شگفت انگیز بهره ببرید. تهیه این غذا بسیار ساده و فوری است. و میتوانید آن را در کمتر از 15 دقیقه آماده کنید.

طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی با روش بهترین رستوران در رشت

برای تهیه کوکوی پیارچه کرمانشاهی لذیذ و مقوی به 200 گرم پیازچه، 3 عدد تخم مرغ، 1 عدد سیب زمینی بزرگ، 2 قاشق غذا خوری جعفری، 1 قاشق غذاخوری آرد، 1 قاشق غذاخوری زعفران دم کرده، نمک، فلفل و زردچوبه به مقدار لازم نیاز دارد.

طرز تهیه کوکوی پیازچه فوری

طرز تهیه کوکوی پیازچه کرمانشاهی با روش بهترین رستوران در رشت

در اولین مرحله باید سیب زمینی را به خوبی بپزید. سپس باید آن را پوست بگیرید. و آن را به خوبی رنده یا پوره کنید. در مرحله بعد نوبت پیازچه میرسد. پیازچه را به خوبی بشویید و درون آبکش قرار دهید و اجازه دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. بهترین رستوران در رشت بیان میکند اگر از جعفری تازه استفاده میکنید جعفری را همراه با پیازچه به خوبی خرد کنید. پیازچه و جعفری باید به خوبی ساطوری شود. در نهایت پوره سیب زمینی را همراه با جعفری و پیازچه و زعفران دم کرده و آرد به خوبی مخلوط کنید.

نمک و فلقل و زردچوبه را اضافه کنید. و خوب مواد را با هم ترکیب کنید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند برای اینکه تخم مرغ از لختگی خارج شود آن را درون یک کاسه جدا مخلوط کنید و بعد به ترکیب اضافه کنید. بعد از اینکه مواد را به خوبی مخلوط کردید. باید آن را به مدت یک ساعت درون یخچال قرار دهید. بعد از حدود یک ساعت درون یک تابه به مقدار کافی روغن بریزید. و مواد تابه را درون تابه بریزید و سطح آن را صاف کنید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند میتوانید از مواد به اندازه یک قاشق از مواد را برداید و کوکوی پیازچه را به صورت دانه ای سرو کنید. در نهایت وقتی دو طرف کوکوی پیازچه کرمانشاهی فوری شما سرخ شد. میتوانید آن را نوش جان کنید!

«بهترین رستوران در رشت توصیه میکند از خواص این سبزی مقوی غافل نشوید و حتما آن را به سبد غذاییتان اضافه کنید. میتوانید در تهیه این کوکوی لذیذ و خوشمزه از قارچ، مرغ، تره نیز استفاده کنید.»


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

جاذبه های گردشگری اصفهان
مراحل تهیه سالاد کلم تند و شیرین
7 مورد از فواید نوشیدن قهوه که بر سلامتی شما تاثیر می گذارد
کمپینیگ در طبیعت و نکات مهم در حفاظت از محیط زیست
بهترین نحوه سرویس دهی و سرو غذا در رستوران
چند مورد از نوشیدنی های مناسب بعد از غذا
مروری بر آلوده ترین سطوحی که در سفر به آن بر میخوریم
انواع چاشنی های گیلانی که پیشنهاد می‌شود امتحان کنید
فواید و خواص 7 مورد از میوه ها و سبزیجات
بررسی و معرفی شیر گیاهی و فواید آن
معرفی چند غذای گیلانی برای گیاهخواران
مراحل تهیه سس سیر و موارد مصرف آن

دیدگاهتان را بنویسید