طرز تهیه شرینی رژیمی خوشمزه و سالم

طرز تهیه شرینی رژیمی خوشمزه و سالم

This post is also available in: فارسی

همانطور که میدانید در اغلب رژیم های لاغری خوردن غذاهایی که در تهیه آن ها از شکر و روغن و دیگر مواد قندی و چربی استفاده میشود، ممنوع است. از این رو افرادی که از رژیم لاغری پیروی میکنند. همواره به دنبال شیرینی رژیمی هستند. مخصوصا افرادی که به شیرینی بسیار علاقه دارند. در ادامه مطلب بهترین رستوران در رشت طرز تهیه شیرینی رژیمی خوشمزه و سالم را در اختیارتان قرار میدهد. همراه ما باشید.

شیرینی رژیمی چیست؟

اگر بخواهیم تعریف مناسبی برای شیرینی رژیمی داشته باشیم میتوانیم بگوییم شیرنی رژیمی، شیرینی است. مناسب افراد دیابتی و افرادی که به دنبال لاغری هستند. اگر برایتان سوال است که چرا این شیرینی ها برای این افراد مناسب اند باید بگوییم که این شیرینی ها کالری بسیار کمتری نسبت به شیرینی های معمولی دارند. و بهترین رستوران در رشت بیان میکند که در تهیه این شیرینی ها مواد قندی و چرب حذف میشود. اما در طعم این شیرینی ها تفاوت چندانی وجود ندارد. چرا که جای خالی مواد قندی و چربی با مواد مناسب پر میشود. در ادامه بهترین رستوران در رشت طرز تهیه نوعی از شیرینی رژیمی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

مواد لازم برای تهیه شیرینی رژیمی

برای تهیه این شیرینی رژیمی بهترین رستوران در رشت بیان میکند که به 1 عدد تخم مرغ، 50 گرم جو دو سر پرک، 2 قاشق غداخوری آرد جو دوسر، کره بادام ر زمینی نصف پیمانه، یک سوم پیمانه عسل، 3 قاشق غذاخوری پودر نارگیل، یک چهارم قاشق چایخوری وانیل نیاز داریم.

طرز تهیه شیرینی رژیمی خوشمزه

تخم مرغی که از قبل از یخجال بیرون آوردید و به دمای محیط رسیده است. را در ظرفی بشکنید و وانیل را به آن اضافه کنید. سپس با همزن کمی هم بزنید میتوانید از همزن دستی استفاده کنید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند. زمانی که احساس کردید تخم مرغ از لختگی در آمد باید نصف پیمانه کره بادام زمینی را اضافه کنید. و به خوبی مخلوط کنید. تخم مرغ و کره باید به حدی خوب مخلوط شوند. تا مایعی یکدست به دست آید.

در مرحله بعد نوبت به اضافه کردن عسل میرسد. بعد از اضافه شدن عسل به مخلوط باید به صورت مرحله ای جو را به مخلوط اضافه کنید. دو مرحله برای اضافه کردن جو کافی است. حالا باید آرد جو را اضافه کنید. بهترین رستوران در رشت بیان میکند که میتواند خود جو را آرد کنید و به ترکیب اضافه کنید. وقتی همه ی مواد به خوبی مخلوط شود. خمیری یکدست به دست می آید. در انتها باید پودر نارگیل را اضافه کنید. خمیر بسیار چسبناک است و نیازی به استراحت کردن ندارد.

مرحله پایانی

حالا مواد شیرینی رژیمی شما آماده است. باید سینی فر را چرب کنید. و یا از کاغذ روغنی استفاده کنید. در نهایت باید با قاشق اسکوپ یا دو قاشق که با روغن چرب کردید مواد را بردارید و در داخل سینی فر بچینید. فر گار را مدتی قبل بگذارید گرم شود. با قاشق روی مواد را کمی فشار دهید تا پهن شود. مدت زمانی که برای پخت این شرینی رژیمی لازم است را بهترین رستوران در رشت 15 دقیقه با حرارت 180 درجه سانتی گراد بیان میکند. بعد از 15 دقیقه شیرینی رژیمی و خوشمزه شما آماده است. نوش جان.

کلام آخر

این شیرینی خوشمزه و رژیمی بدون ضرر را بپزید و در کنار خانواده نوش جا کنید. بهترین رستوران در رشت با فکر به افراد مبتلا به دیابت و افرادی که از رژیم لاغری پیروی میکنند طرز تهیه شیرینی رژیمی خوشمزه را در اختیارتان قرار داد تا شیرینی لحظاتتان را کامل کند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

روش تهیه یک مدل اسموتی توت فرنگی خوشمزه برای صبحانه
طرز تهیه چلو گوشت مجلسی با طعمی لذیذ
فوت و فن و راز درست کردن زرشک پلو با مرغ مجلسی
دانستنی های عجیب غذایی و خوراکی ها
خواص میوه انجیر + طرز تهیه چند مورد که با انجیر تهیه می شود
مراحل تهیه کدو سبز چیپسی
طرز تهیه آب دوغ خیار و فواید آن برای بدن
دستور تهیه دو غذای گوشتی خوشمزه و اصیل گیلانی
طرز تهیه غذا و پیش غذا برای رژیم کتوژنیک
خواص بامیه و طرز تهیه خورشت بامیه به روش رستورانی
طرز تهیه پیتزا کتو در رژیم کتوژنیک
طرز تهیه هلو کباب اصیل کرمانشاهی به روش رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید