خوشمزه ترین غذاهای دنیا متعلق به کدام کشورها هستند؟

خوشمزه ترین غذاهای دنیا متعلق به کدام کشورها هستند؟

This post is also available in: English فارسی العربية

خوشمزه ترین غذاهای دنیا متعلق به کدام کشورها هستند؟

غذا خوردن علاوه بر اینکه از نیازهای طبیعی و مهم بدن محسوب می شود، با افزایش روزافزون تنواع غذایی و رستوران ها و غذاخوری های زیاد غذا خوردن تبدیل به یک تفریح و سرگرمی مهم شده است. امروزه در سراسر دنیا غذاهای بومی و سنتی سایر کشورها و مناطق نیز شناخته و طبخ می شود. در این بخش قصد داریم با توجه به تجربیات و نظرات گردشگران بیان کنیم که خوشمزه ترین غذاهای دنیا متعلق به کدام کشورها هستند؟

معرفی پرطرفدارترین غذاهای دنیا

گردشگران و مسافرانی که به کشورهای مختلف سفر می کنند همواره در حال امتحان کردن انواع غذاهای بومی و مخصوص این کشورها و مناطق هستند. بنابراین جز بهترین کسانی هستند که می توانند در مورد طعم و مزه انواع غذاها در سراسر دنیا نظر بدهند. از همین رو طبق نظرسنجی از این گردشگران و مسافران به لیستی از خوشمزه ترین غذاهای دنیا می رسیم. با ما همراه باشید تا تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم.

پارماهام ایتالیایی:

پارما هام از جمله غذاهای محبوب ایتالیایی است که با راسته گوسفند تهیه می شود. از آنجایی که راسته گوسفند دارای طعم و مزه بی نظیری است، بنابراین عموم غذاهایی نیز که از آن تهیه می شوند دارای طعم فوق العاده ایست. پارما هام غذایی است ترکیب شده از راسته گوسفندی و طالبی که استفاده از ادویه های ایتالیایی طعم بی نظیری به آن داده است. که موجب شده در لیست بهترین غذاهای دنیا قرار بگیرد.

چیکن پارم:

چیکن پارم از جمله غذاهای محبوب دنیاست که منسوب به استرالیا می باشد. در تهیه این غذا از فیله مرغی که با سس گوجه، سیو فلفل و پنیر پارمزان طعم دار شده باشد استفاده می شود.

ماسالا دوسا:

یکی از محبوب ترین غذاهای هندی ماسالا دوسا نام دارد که از پن کیک نازکی که از برنج و عدس سفید درست می شود و آن را با سیب زمینی و انواع چاشنی ها پر می کنند تهیه می شود. این غذا طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد. این غذا را عموما همراه سس و ترشی سرو می کنند.

فاجیتا:

غذایی است منسوب به مکزیک که در بین گردشگران و مسافران بسیار محبوب است. این غذا از ترکیب فیله‌ مرغ سوخاری، گوجه‌فرنگی، سبزیجات معطر و فلفل تند مکزیکی تهیه شده و سرو می شود.

پاستا:

از محبوب ترین غذاهای ایتالیایی که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد می توان به پاستا اشاره نمود. این غذا به دلیل طعم بی نظیرش یک غذای بین المللی شناخته شده می باشد. پاستا انواع مختلفی دارد و به شکل های مختلفی می تواند باشد. این غذای ایتالیایی مشهور و محبوب را از ترکیب ماکارونی، سینه مرغ، قارچ ، آرد و ادویه جات مختلف برای طعم دهی تهیه می کنند.

پیتزا:

پیتزا یک غذای پرطرفدار و محبوب ایتالیایی است که در سراسر دنیا علاقه مندان زیادی دارد. پیتزا از ترکیب خمیر پیتزا، سس گوجه فرنگی، قارچ، پنیر، گوشت، سبزیجات و …. تهیه می شود. پیتزا انواع مختلفی مانند گوشت و قارچ، سبزیجات، استیک، مخلوط، پپرونی و … می باشد.

کباب:

کباب از معروفت ترین و محبوب ترین غذاهای ایرانی به شمار می روند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. این غذا از پختن تکه های گوشت قرمز یا مرغ روی شعله آتش تهیه می شود. از ادویه جاتی چون سماق، فلفل، نمک، زیره کوهی و زردچوبه برای طعم دار کردن آن استفاده می گردد. دنده کباب و شیشلیک از پرطرفداران کباب های ایرانی هستند. همچنین پیشنهاد می کنیم خوردن ترش کباب گیلانی در بهترین رستوران در رشت را از دست ندهید.

کدام کشور خوشمزه ترین غذاهای دنیا را دارد؟

کشور ایتالیا همواره به عنوان پایتخت خوشمزه ترین غذاهای دنیا در سراسر دنیا شناخته می شود. ایتالیا یکی از معروفت ترین کشورهایی است که بهترین غذاها را دارد. غذاهای ایتالیایی دارای طعم و مزه های متفاوت و متنوع و بی نظیری هستند که مشابه آن را در کمتر جایی از جهان می توان مشاهده کرد. این محبوبیت غذاهای ایتالیایی در دنیا موجب شده است تا در سراسر جهانرستوران های ایتالیایی با منوی متنوعی در حال فعالیت باشند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی 8 مورد از مکان های عجیب و دیدنی ایران
رشت شهر خلاق خوراک شناسی
معرفی بازار بزرگ رشت
انواع پیش غذا و چند نکته راجع به آن که لازم است بدانید
راهکارهایی برای داشتن سفر کم هزینه
اهمیت استفاده از مواد غذایی سالم در بهترین رستوران ها
بررسی و معرفی شیر گیاهی و فواید آن
غار دربند رشی اولین سکونتگاه بشر در ایران
نزدیک گردی چیست و چه فعالیت هایی که در آن صورت می گیرد؟
نکات طلایی در مزه دار کردن جوجه کباب
چند مورد از نکات مهم در انتخاب رستوران بین راهی
تزئین و دورچین مناسب برای انواع کباب های ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید