معرفی چند مورد از بهترین هتل های رشت

معرفی چند مورد از بهترین هتل های رشت

This post is also available in: فارسی

بهترین هتل های رشت

هتل‌های لوکس رشت برای افرادی که می‌خواهند اقامتی راحت و مجلل داشته باشند گزینه مناسبی به شمار می‌روند. با انتخاب بهترین هتل رشت شما می‌توانید اقامت و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. استان گیلان و مرکز آن شهر رشت جزو مقاصد اصلی سفر در ایران به شمار می‌روند که جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بی نظیری دارند. از این رو در رشت هتل‌ های مختلفی برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است در این مطلب رستوران گردشگری ریژان از رستوران های رشت برای شما به معرفی چند مورد از بهترین هتل های رشت پرداخته است.

هتل بزرگ کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس رشت هتلی پنج ستاره استکه در سال 1362 فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل کادوس دارای 4 طبقه و 96 واحد اقامتی شیک و تمیز می‌باشد. این هتل در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات آن بروز و تکمیل گردید. هتل کادوس در نزدیکی مرکز شهر رشت واقع شده است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی این شهر ازجمله ساختمان شهرداری، پل خشتی چمارسرا، باغ قدیمی محتشم، عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک خان، موزه رشت و … دارد.

اگر قصد سفر به گیلان و اقامتی راحت را دارید به شما هتل 5 ستاره کادوس رشت را پیشنهاد می‌کنیم. امکانات این هتل شامل رستوران‌های متنوع، کافی شاپ، 4 زمین تنیس، استخر روباز مخصوص آقایان، سالن‌های متعدد و مجهز به مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا، اتاق مخصوص عقد، سالن عروسی و … می‌شود.

هتل شبستان رشت

یکی دیگر از هتل‌های لوکس رشت هتل چهارستاره شبستان می‌باشد که در سال 1391 تاسیس شده است. هتل شبستان رشت هتلی 6 طبقه دارای 19 اتاق لوکس و شیک با امکانات و خدمات بروز بوده و از پرسنل مجرب و آموزش دیده‌ای بهره می‌برد. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است مهمانان آن دسترسی راحتی به مرکز شهر رشت و همچنین اماکن دیدنی و جاذبه‌های مختلفی مانند پارک سبزه میدان، موزه رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان و … داشته باشند. با اقامت در هتل شبستان که به عنوان بهترین هتل رشت نیز شناخته می‌شود، می‌توانید سفری به یادماندنی و خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

رستوران با ظرفیت 80 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی گیلان، کافی شاپ، جکوزی، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، خدمات خانه داری و … از مهمترین امکانات این هتل 4 ستاره به شمار می‌روند.

هتل غدیر رشت

هتل دو ستاره غدیر رشت در سال 1393 فعالیت خود را آغاز نموده است.  این هتل دارای 17 اتاق دو تخته و سه تخته با امکانات مناسبی می‌باشد. می‌توان گفت هتل  غدیر جزو بهترین هتل‌های رشت قیمت مناسب به شمار می‌رود. این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا به نام کوچصفهان در ۱۵ کیلومتری رشت واقع شده است و دسترسی خوبی به شهرهای اطراف دارد.

هتل اردیبهشت رشت

یکی دیگر از هتل‌های رشت با قیمت مناسب هتل دو ستاره اردیبهشت نام دارد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های این شهر می باشد که در سال 1347 با معماری جالب و زیبایی ساخته شد و فعالیت خود را آغاز نمود. لازم به ذکر است که هتل اردیبشهت رشت در سال 1395 برای رفاه بیشتر مسافران و افزایش سطح کیفیت خدمات بازسازی شد.
هتل دو ستاره اردیبهشت جزو هتل‌های ارزان رشت به شمار می‌رود. این هتل دارای ۲ طبقه و ۳۱ اتاق دو تخته، سه تخته و کانکت چهار نفره می‌باشد. امکانات و خدمات هتل اردیبهشت با توجه به قیمت پایین آن مناسب هستند. بنابراین این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای سفرهای اقتصادی محسوب شود.

هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت هتلی سه ستاره دارای 7 طبقه و 12 واحد اقامتی شیک و تمیز می‌باشد که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل آپارتمان از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است و دسترسی خوبی به مرکز شهر و اماکن دیدنی مانند پارک سبزه میدان، ساختمان شهرداری، موزه رشت و … دارد.

هتل آپارتمان 3 ستاره صبوری دارای واحدهای اقامتی متنوعی از جمله اتاق‌های دو تخته، سه تخته و آپارتمان های یک خوابه 55 و 65 متری 3 نفره، چهار نفره و پنج نفره می‌باشد که امکانات رفاهی کامل و با کیفیتی دارد. با رزرو هتل آپارتمان صبوری رشت می‌توانید اقامتی راحت و سفری به یاد ماندنی داشته باشید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

معرفی عجیب ترین رستوران های دنیا
بهترین رستوران در رشت
معرفی 8 مورد از مکان های عجیب و دیدنی ایران
مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی رستوران ها
نزدیک گردی چیست و چه فعالیت هایی که در آن صورت می گیرد؟
معرفی ییلاقات زیبای گیلان
رفتار های عادی که ممکن است در هنگام سفر در دیگر کشورها بی...
چند توصیه برای اقامت در هتل ها در دوران کرونا
چند مورد از نکات مهم در انتخاب رستوران بین راهی
غار دربند رشی اولین سکونتگاه بشر در ایران
معرفی جاذبه گردشگری در گیلان
بررسی و معرفی شیر گیاهی و فواید آن

دیدگاهتان را بنویسید